سلیمانی گفت: اگر دام هایی که بدون پلاک حمل و جابه جا می شوند توسط پلیس ضبط شوند قاچاق محسوب شده و به نفع دولت ضبط خواهند شد.

​حمل دام های بدون پلاک قاچاق محسوب می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ «عباسعلی سلیمانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: تحویل کود برای کشت پاییزه در مراکز مورد نظر از طریق حواله قابل انجام است.

 

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان گرگان با اشاره به توزیع بذر کلزا تصریح کرد: مراکز پنج گانه جهاد کشاورزی گرگان آماده عقد قرارداد با کشاورزان برای کشت کلزا هستند.

 

وی تأکید کرد: از آنجایی که دفترچه های کشاورزی از اعتبار ساقط شده است کشاورزان ضمن حضور در مراکز جهاد کشاورزی تغییرات جدیدی که در مزارع آنها وجود دارد به همراه داشته باشند تا حواله کود و عقد قرارداد برای آنها انجام شود.

 

سلیمانی با اشاره به پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی، بیان کرد: با توجه به اینکه قرار شد سوخت تراکتورها از طریق کارت انجام شود باید پلاک گذاری این دسته از ماشین آلات صورت بگیرد.

 

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان گرگان با بیان اینکه پلاک گذاری دام های سبک و سنگین الزامی است، گفت: اگر دام هایی که بدون پلاک حمل و جابه جا می شوند توسط پلیس ضبط شوند قاچاق محسوب شده و به نفع دولت ضبط خواهند شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار