رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان با بیان اینکه پتروشیمی استان گلستان با 93 هزار سهامدار اکنون به مدت 11 سال رها شده، گفت: مسئولین استان گلستان را هم ببینند.

رها شدن ۱۱ ساله پتروشیمی گلستان با ۹۳ هزار سهامدار/ مسئولین گلستان را ببینند

به گزارش گلستان ۲۴؛ نبی هزار جریبی نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اقتصاد شهروند با بیان اینکه استان گلستان ظرفیت های خوبی برای سرمایه گذاری دارد، گفت: تقاضای ما از مسئولین دولتی این است که در خصوص صنایع تبدیلی استان مخصوصا کشاورزی و دامپروری نگاه ویژه ای به استان داشته باشند.

وی با بیان اینکه گلستان قطب کشتاورزی است، اظهار داشت: سوال ما از مسئولین این است که با توجه به اینکه قطب کشاورزی هستیم چرا نباید صنایع تراکتور سازی، صنایع بسته بندی و دیگر صنایع نداشته باشیم و محصولات ما به دیگر کشورها صادر نشود؟.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس در همین راستا از رها شدن ۱۱ ساله پتروشیمی گلستان خبر داد و گفت: پتروشیمی گلستان ۳ هزار سهامدار دارد و اگر مسئولین به این موضوع توجه نکنند ممکن است چالش دیگر مثل شاندیز مشهد و موسسات مالی – اعتباری تکرار شود.

هزار جریبی به استعدادهای دیگر استان گلستان اشاره کرد و گفت: منطقه ما در خصوص استخراج ید حرف اول را می زند و درخواست ما از مسئولین این است که به این ظرفیت ها توجه کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار