مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان از پرداخت ۸۳ میلیارد و ۴۱۵ میلیون تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان گلستانی خبر داد.

۸۳ میلیارد تومان کمک بلاعوض به سیل زدگان گلستانی
به گزارش گلستان ۲۴؛ زمانی نژاد مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، گفت: این مبلغ به مالکان ۱۷ هزار و ۴۸۵ واحد خسارت دیده پرداخت شده است.

او در تشریح جدیدترین عملکرد ستاد بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان تا امروز شنبه ۶ مهر گفت: تعداد مالکین معرفی شده به بانک‌های عامل ۲۵ هزار و ۹۷۵ نفر و تعداد مالکینی که با بانک‌های عامل عقد قرارداد کرده اند  حدود ۲۰ هزار نفر است.

زمانی نژاد همچنین از آغاز تعمیر ۱۲ هزار و ۳۲۰ واحد تعمیراتی خبر داد و افزود: تا کنون ساخت ۱۰ هزار و ۹۰۵ واحد به پایان رسیده است.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همچنین از پایان دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی ۷۱۷ واحد گفت و افزود: تا کنون ۲۳ هزار تن سیمان رایگان اهدایی مقام معظم رهبری در بین سیل زدگان استان توزیع شده است.

در سیلاب اخیر گلستان ۲۱ هزار و ۱۱۲ واحد خسارت دیدند که ۷ هزار و ۴۰۷ واحد احداثی و بیش از ۱۳ هزار واحد تعمیری بود.

بارش‌های اسفند ۹۷ و تداوم ان در فروردین ۹۸ سیلاب یک ماهه شهرستان آق قلا را موجب شد که علاوه بر بخش مسکن به بخش‌های مختلف دیگر از جمله زیرساخت‌ها خسارت زیادی وارد کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار