دومین دوره رقابت‌های جهانی تور تک‌ستاره والیبال ساحلی، امروز سه‌شنبه با حضور ۲۵ تیم از ۹ کشور در زمین والیبال ساحلی مجموعه ورزشی امام رضا (ع) شهرستان بندرترکمن در غرب استان گلستان آغاز شد.

تور جهانی والیبال ساحلی بندرترکمن آغاز شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ در این مسابقات چهار روزه کشوررهای ژاپن و قزاقستان هر یک با سه تیم، تایلند، عمان، لهستان و اسلوونی هر کدام با ۲ تیم، سوئد و ایتالیا هر کدام یک تیم و ایران با ۹ تیم به مصاف هم خواهند رفت.

این مسابقات با رقابت دو تیم از ایران با ترکیب با ترکیب نیکوفر - درگاهی و بوبک - کمی آغاز شد و دیگر مسابقات این رقابت ها از عصر امروز در جدول های مقدماتی برگزار خواهد شد.

سرپرست فنی این رقابت ها گفت: تیم های برنده چهار دیدار عصر امروز از مرحله دوم جدول مقدماتی راهی جدول اصلی خواهند شد و از فردا رقابت های جدول اصلی آغاز می شود.

محمدهادی محرابی پور اظهار داشت: عصر امروز نمایندگان لهستان با ترکیب گروشک - لواندوفسکی و ژاپن با ترکیب شیمیزو - یوشیدا، ۲ نماینده ایران با ترکیب یمرلی - کلته و شوشتری زاده - عنایتی، تیم ملی ایران با ترکیب سلاق - قلیپوری و لهستان با ترکیب بروزینیاک - جانیاک و تیم ملی سوئد با ترکیب لوند گرن - ویجک تنگرت و برنده دیدار دور اول مقدماتی (یکی از ۲ نماینده ایران) با هم مسابقه می دهند.

سال گذشته و در دوره نخست این رقابت‌ها تیم ایران الف با ترکیب بهمن سالمی و آرش وکیلی با پیروزی مقابل تیم ایران ب با ترکیب رحمان رئوفی و عبدالحامد میرزاعلی به مقام قهرمانی دست یافته بود.

 گلستان قطب والیبال ساحلی ایران است و صد درصد اعضای تیم های اعزامی از ایران به بازی های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ را گلستانی ها تشکیل دادند. 

شهرستان ساحلی بندرترکمن با ۸۰ هزار نفر جمعیت در غرب استان گلستان و کرانه شرقی دریای خزر قرار دارد.

ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار