رقابت های فوتبال ساحلی قهرمانی جوانان کشور از عصر پنجشنبه در زمین فوتبال ساحلی مجموعه ورزشی امام رضا (ع) شهرستان بندرگز در غرب استان گلستان آغاز شد.

رقابت های فوتبال ساحلی جوانان کشور به میزبانی گلستان آغاز شد

 به گزارش گلستان 24، در این رقابت ها تیم های ملوان بندرگز به عنوان میزبان، تاک تیران اصفهان، شهید نوروزی چلیچه شهرکرد، کوثر اردکان یزد، تلاش کوشان اصفهان و شهرداری تبریز، با حضور 120 ورزشکار، مربی و سرپرست حضور دارند.

قابت های فوتبال ساحلی جوانان کشور

در نخستین روز برگزاری این رقابت ها، سه دیدار برگزار شد که در بازی اول تیم های کوثر اردکان یزد و تلاش کوشان اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان بازیکنان اردکان با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست دادند.

بازی دوم بین تیم های تاک تیران اصفهان و شهید نوروزی چلیچه شهرکرد با نتیجه پر گل 6 بر صفر به سود تاک تیران به پایان رسید.

در آخرین دیدار روز نخست تیم های ملوان بندرگز و شهرداری تبریز رو در رو هم قرار گرفتند که دو تیم در سه وقت قانونی و وقت اضافی به نتیجه تساوی دو بر دو رضایت دادند و در نهایت تیم ملوان در ضربات پنالتی برنده این دیدار شد.

در ادامه این رقابت ها عصر جمعه سه دیدار دیگر برگزار می شود و طبق برنامه تیم های تاک تیران اصفهان، تلاش کوشان اصفهان و ملوان بندرگز به ترتیب در برابر تیم های کوثر اردکان یزد، شهرداری تبریز و شهید نوروزی چلیچه شهرکرد قرار خواهند گرفت.

این رقابت ها تا روز دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت و شش تیم به صورت دوره ای با هم دیدار می کنند که در نهایت تیم های اول و دوم به مرحله بعدی راه خواهند یافت.

رقابت های فوتبال ساحلی جوانان کشور در 3 منطقه به میزبانی استان های گلستان، یزد و هرمزگان برگزار می شود و 2 تیم برتر هر گروه به مرحله دوم صعود می کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار