مدیر هفته نامه کسب و کار گلستان گفت : نخستین موسسه مطبوعاتی آموزشی استان گلستان جهت ایجاد فضای کسب و کار در این حوزه راه اندازی شد.

تاسیس نخستین موسسه مطبوعاتی آموزشی استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حمیدرضا محمدیاری رئیس هیات مدیره این موسسه اظهارکرد: این موسسه با هدف آموزش و اطلاع رسانی در جهت ترویج فرهنگ و ایجاد راهکارهای علمی پژوهشی به منظور فراهم نمودن بازار کار در بین نوجوانان و جوانان علاقمند بر مبنای آموزش پایه قبل از ورود به عرصه اشتغال و ارائه آموزش و ترویج فرهنگ ایرانی و آمادگی این نسل برای ورود به بازار کار به ثبت رسیده است.

محمدیاری گفت: نوجوانان و جوانان کشور از طریق این موسسه می توانند با کسب آموزش و آشنایی با محیط رسانه، گواهی پایان دوره آموزشی معتبر را از مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه های بین المللی کشور دریافت نمایند.

وی اظهار داشت: از دیگر خدمات این موسسه، انجام پژوهش های رسانه ایی، تحلیل محتوا، خدمات روابط عمومی و اطلاع رسانی، ارائه مشاوره رسانه ای به اشخاص حقیقی و حقوقی و دستگاه های اجرائی استان و بخش خصوصی، برگزاری دوره های آموزشی کوتاه مدت رسانه ای، تأسیس آژانس عکس و تولید محتوا در کلیه قالب های (خبر، گزارش، گفتگو، مقاله، عکس، ترجمه، چند رسانه ای و…) است که امکان گسترش فعالیت خود را در سطح وسیعی تر و حتی فراتر از گلستان دارد.

وی خاطرنشان کرد: دنیای امروز دنیای ارتباطات است و داشتن اطلاعات موثق، دقیق و به موقع بر محور تفکر مداری حلقه مفقوده ای آن است. نیاز جوانان و نوجوانان به اطلاعات و آگاهی های به روز و واقعی کمک شایانی در تلاطم های زندگی و مدیریت بحران برای آنها خواهد داشت.

محمدیاری اضافه کرد : در جامعه ای که به نوعی همه درگیر آن هستند، گذراندن دوره های آموزش و فراگرفتن قوانین و شیوه استفاده بهینه و سازنده از این ابزار قدرتمند است و در این بین لازمه ورود مسئولین و خانواده ها باید جدی باشد. تا خدای نکرده با عدم آگاهی فرزندان جامعه که آینده سازان کارآمد این مرز و بوم هستند لطمه ای وارد نشود.

گفتنی است این موسسه با مجوز شماره ۱۶۳۱۸۹ /۹۸ در مورخه ۹۸/۰۴۲۴ از مدیر کل مطبوعات و خبرگزاریهای داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به ثبت رسیده است.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار