مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان گفت: با تعامل و مشارکت با شرکت آب منطقه ای فعالیت های هم‌سو با گردشگری در سدها و آبندان‌های روستایی استان رونق می‌گیرد.

گردشگری در آب‌بندان و سدهای گلستان رونق می‌گیرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ ابراهیم کریمی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان اظهار داشت: با سرمایه گذاری حداقلی در این بخش و ایجاد زیر ساخت های اولیه، امکان جذب گردشگر در این مناطق بسیار زیاد خواهد بود و می تواند موجب رونق اقتصادی در این مناطق شود.

نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی نیز به برخی از دغدغه های مرتبط با فعالیت واحد های آلاینده در شرق استان اشاره کرد و  گفت : گسترش فعالیت های صنعت ید در آینده تبعات اجتماعی و امنیتی برای ساکنین مناطق پیرامونی دارد و  باید روند توسعه این صنعت متوقف شود .

قره جه طیار تاکید کرد باید با سرمایه گذاری کافی و استقرار فن آوری های مورد نیاز ضمن حفظ چرخه تولید، سلامت مردم منطقه نیز صیانت شود .

طیار با بیان این که در بودجه سال ۹۸ کمترین اعتبارات بین سه استان شمالی به گلستان اختصاص یافت اضافه کرد: مازندران هفت هزار صنعت فعال دارد ولی در حال حاضر صنایع فعال گلستان ۵۱۷ واحد است که ۹۱ درصد آن را صنایع هم خرد و کوچک تشکیل می دهد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار