مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان با اشاره به معرفی گرگان به عنوان ۲۰ مقصد گردشگری کشور گفت: آبان ماه امسال ۳۰ واحد بوم‌گردی استان با حضور وزیر افتتاح می‌شود

گرگان جزو ۲۰ مقصد گردشگری کشور معرفی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ ابراهیم کریمی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی فرهنگ اقوام ایران زمین اظهارداشت: گلستان تجربه موفقی در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی اقوام دارد و در این سال‌های ظرفیت‌های خوبی برای معرفی استان و جذب گردشگر فراهم شده است.

وی با اشاره به میزبانی گلستان از سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی اقوام افزود: در این دوره از جشنواره تلاش می‌کنیم تا ظرفیت‌های بوم‌گردی استان را به هنرمندان، گردشگران و مهمانان خارجی معرفی کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: واحدهای بوم‌گردی استان نیز برای حضور در این جشنواره محدودیتی ندارند.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر بحث گردشگری در استان رونق خاصی گرفته است، گفت: با تلاش‌هایی که صورت گرفت در سال گذشته گرگان به عنوان یکی از 20 مقصد گردشگری در کشور معرفی شد.

کریمی خاطرنشان کرد: تعداد واحدهای بوم‌گردی استان از سال 95 تاکنون از 5 واحد به 130 واحد بوم‌گردی افزایش یافته است. آبان ماه امسال نیز 30 واحد بوم‌گردی دیگر در استان با حضور وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه گلستان ظرفیت‌های خوبی برای توسعه بوم‌گردی دارد، گفت: تلاش ما این است که در هر روستا حداقل یک واحد بوم‌گردی ایجاد کنیم.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار