رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با اشاره به وجود حدود ۹۳۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان گفت: حدود ۲۰۰ واحد تولیدی در استان تعطیل و غیرفعال هستند.

رکود بر ۲۰۰ واحد تولیدی استان گلستان سایه انداخته است

به گزارش گلستان ۲۴؛ حسین طلوعیان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: از مجموع 930 واحد تولیدی و صنعتی در استان حدود 200 واحد به علت‌های مختلف تعطیل یا غیرفعال است.

وی افزود: در چند سال اخیر با تلاش‌های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و همچنین پرداخت تسهیلات به این واحدها حدود 80 واحد تولید خود را از سر گرفتند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بیان داشت: حدود 263 واحد تولیدی استان نیز با ظرفیت حدود 30 درصد فعالیت می‌کنند که تلاش ما حمایت از این واحدها برای تثبیت و رونق تولید است.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات رونق تولید به واحدهای دارای مشکل یادآور شد: سال گذشته بیش از یکهزار و 611 میلیارد تومان تسهیلات مستقیم و رونق تولید به واحدهای صنعتی، کشاورزی و گردشگری استان پرداخت شد که گلستان از این نظر رتبه سوم کشور را کسب کرده بود.

طلوعیان ادامه داد: امسال نیز تلاش می‌کنیم تا تعدادی از واحدهای تعطیل و غیرفعال استان را با پرداخت تسهیلات رونق تولید احیا کنیم.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار