دانش‎آموزان قرارگاه‎های اتحادیه گلستان در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت کرده و شعار مرگ بر آمریکا سردادند.

شعار مرگ بر آمریکا دانش آموزان گلستانی در 13 آبان طنین انداز شد

به گزارش گلستان24؛ به نقل از روابط‌عمومی اتحادیه گلستان، دانش‎آموزان قرارگاه‎های اتحادیه گلستان به همراه مردم انقلابی و استکبارستیز ایران کوچک هم پا و همگام با مدارس دیگر و دانشجویان گلستان و فارغ التحصیلان در راهپیمایی روز 13 آبان شرکت کردند.

 حال و هوای گلستان نشینان دقایقی قبل از برای برگزاری باشکوه راهپیمایی سراسری روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و بزرگداشت یوم الله 13 آبان مثال زدنی بود، مردم انقلابی این استان در کنار دانش آموزان و دانشجویان یک صدا شعار مرگ بر آمریکا را فریاد زدند.

شعار ” مرگ بر آمریکا ” راهپیمایان استکبارستیز ایران کوچک و دانش آموزان و دانشجویان گلستانی راهپیمایی بزرگداشت روز 13 آبان از مسیر میدان شهرداری به سمت مصلی گرگان طنین انداز شد.

حضور مسئولان استانی و شهرستانی در این راهپیمایی نسبت به سال گذشته پر رنگ تر بود. بنر و پارچه نوشته هایی در محکومیت سیاست های خصمانه آمریکا در مسیر راهپیمایی نصب شده بود که همگان را به جنایات های دولت امریکا در حق ملت ما وا داشته بود.

یوم اللّه سیزده آبان، یادآور حماسه ها، ایثارها و فداکاری های دانش آموزان عزیزمان است. این روز باشکوه بدین سبب روز «دانش آموز» نامیده شد، تا خاطره فرزندان دلیر انقلاب برای همیشه جاودان بماند و درسی فراموش ناشدنی برای تمام دانش آموزان در سراسر گیتی باشد.

مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با دانش آموزان بر سه اصل دشمن شناسی و رابطه خوب با خدا داشتن و خوب درس خواندن تاکید کردند.

در این مراسم پرچم‌ های یا حسین، یا زهرا، لبیک یا حسین، السلام علیک یا اباعبدالله و پرچم‌ های سه رنگ کشورمان ، پلاکاردهای اتحادیه در دست دانش‌ آموزان و دانشجویان و فارغ التحصیلان قرار داشت.

بنابراین گزارش تجمع با کلام خدا، و همینطور با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین شیرازی نماینده ولی فقیه سپاه قدس کشور در جمع دانشجویان، دانش آموزان و مردم شهرستان گرگان با شعار مرگ بر امریکا آغاز گشت و با قرائت قطعنامه تظاهرات سراسری یوم‌الله 13 آبان ماه؛ راهپیمایی و تجمع روز ملی مبارزه با استکبار جهانی سال 96 به پایان رسید و تداوم جنایت های استکبار در ذهن همگان ماندگار شد.

13 آبان گرگان (2)~1

13 آبان گرگان (3)~1

13 آبان گرگان (5)~1

13 آبان گرگان (4)~1

13 آبان گرگان (6)~1

13 آبان گرگان (1)~1

انتهای پیام

ارسال نظر

آخرین اخبار