طی بیانیه از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان تاکید شد

در بیانیه ای از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی به مناسب سیزدهم آبان تاکید شد: ۱۳ آبان برگ زرینی در تاریخ غرور آفرین انقلاب اسلامی است.

۱۳ آبان برگ زرینی در تاریخ غرور آفرین انقلاب اسلامی

به گزارش گلستان ۲۴؛ اداره کل تبلیغات اسلامی استان گلستان طی بیانیه ای ۱۳ آبان را گرامی داشت و به انزجار طلبی و استکبار ستیزی ملت ایران در این روز تاکید کرد.

در قسمتی از این بیانیه آمده است؛ یوم الله 13آبان ماه یکی از روزهای تاریخی و یاد آور گذشته درخشان مبارزات ملت مسلمان ایران در مواجهه با استکبارجهانی بویژه امریکای جهانخوار بوده است؛ تبعید امام خمینی (رحمه الله علیه) و شهادت مظلومانه دانش آموزان به پاخاسته مقابل رژیم پهلوی تحت الحمایه آمریکای جنایتکار برگ هایی فراموش نشدنی از این تاریخ غرورآفرین است که در تسخیر لانه جاسوسی امریکا در ایران تبلور یافت.

سازمان تبلیغات اسلامی و مجموعه های وابسته، علما ومبلغین، کانون مداحان وشعرای آیینی، شورای هیئت های مذهبی، انجمن های اسلامی،موسسات وکانون های قرانی، بانوان فرهیخته استان گلستان در مقام پیشگامان عرصه فرهنگ دینی کشور ضمن حضوری پرشور در این میدان نمایش، از همه مردم آزاده و شریف بویژه جوانان غیور، برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت می کند، تا با فریادهای بلند «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» و «هیهات من الذله» فرمانبری از رهبر و مولایمان و پیوند ناگسستنی با عاشورا را برای چندمین بار به رخ جهانیان بکشند.»

شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار