مردم شهیدپرور و ولایتمدار استان گلستان در حرکتی خودجوش علیه فتنه‌گران و اغتشاشگران به پا خاستند و در یک اجتماع باشکوه صحنه‌ تماشایی از حماسه بصیرت رقم زدند.

قیام مردم گلستان علیه اغتشاشگران

به گزارش گلستان ۲۴؛ «29 آبان» هم یک روز تماشایی در تقویم جمهوری اسلامی شد، روزی که بصیرت مردم نگارستان ایران در حمایت از بیانات مقام معظم رهبری، امنیت و اقتدار انقلاب اسلامی به رخ جهانیان کشیده شد، مردم ولایتمدار گرگان صبح امروز در اجتماع باشکوه حسینیه ثارالله نشان دادند که دستاوردهای انقلاب اسلامی را با احدی معامله نمی‌کنند و اقدام خرابکارانه اغتشاشگران را که به بهانه گران شدن بنزین منجر به آشوب در برخی از نقاط کشور شد را بر نمی‌تابند و هرگز اجازه سوءاستفاده به دشمنان و بدخواهان این نظام نمی‌دهند.

«حماسه بیعت با ولایت» و «مطالبه از دولت» توسط این ملت؛ زنگ بیدارباش برای کسانی است که همگان متوجه باشند عمارهای انقلاب اسلامی هنوز زنده‌اند و دستاوردهای نظام دینی چیزی نیست که بخواهند آن را با کسی معامله کنند؛ پیام اجتماع امروز این است که حساب فتنه‌گران و اغتشاشگران با ملت ایران جداست.

پیام دیگر این اجتماع باشکوه و معنادار که به تصویر کشیده شد حکایت از آن داشت که این ملت وفادار هیچگاه از مطالبه‌گری دست برنمی‌دارد اما برای احقاق حق خود حاصر به آتش کشیدن اموال عمومی نمی‌شود، به خانه و کاشانه مردم خسارت نمی‌زند، جان و مال مردم در سایه امنیت کشور برایش مهم است؛ اما از طرفی دولتمردان و مسوولان برای پاسخگویی باید پای میز مذاکره با ملت بیایند، اینکه وعده‌هایشان به مردم چه شد، آنچنان رونق اقتصادی که قرار بود ایجاد کنند در کدام مرحله است؟ اینکه می‌خواستند جوری برنامه‌ریزی کنند که مردم برای گرفتن یارانه دست به سوی دولت دراز نکنند و احتیاج به آن نداشته باشند چه شد؟ می‌خواستند کاری کنند که سفره مردم کوچک نشود اما چرا اقدامات مسوولان به سمتی رفت که مردم احساس کردند دولتمردان در کنارشان نیستند، دغدغه‌های آنها برای دولتی که اسم خود را تدبیر و امید گذاشته دیگر مهم نیست و به کف خیابان آمدند و زمینه برای سوءاستفاده اغتشاشگران از مطالبات مردم فراهم شد.

اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین که بامداد 24 آبان کلید خورد و بر اساس تصمیم شورای هماهنگی اقتصادی سران قوای سه گانه گرفته شد تا هر لیتر بنزین یارانه‌ای به قیمت یک هزار و 500 تومان تا سقف ماهانه 60 لیتر و قیمت بنزین آزاد لیتری 3 هزار تومان در اختیار خودروها قرار بگیرد، اجرای این طرح بدون اقناع افکار عمومی اجرا شد و تبعات آن خسارات سنگینی به کشور تحمیل کرد.

اما مردم باز هم جلوتر از مسوولان بودند و بساط فتنه‌گران را جمع کردند، صف مطالبه‌گران از آشوبگران جدا شد، مردمی که در جریان اتفاقات 1388 با کنار زدن غبار فتنه؛ بصیرت تماشایی خود را در حمایت از ولایت نشان دادند اکنون نیز آمدند تا بگویند صف آنها با اغتشاشگران جداست و بیانات مقام معظم رهبری برایشان فصل‌الخطاب است.

مردم ولایتمدار نگارستان ایران با شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «ملت ما بیدار است از فتنه‌گر بیزار است»، «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، در این اجتماع حضور یافتند تا اعلام انزجار از اقدام اغتشاشگران و حامیان خارجی آنها کنند و بار دیگر نشان دهند دل در گرو این انقلاب دارند.

مردم آمدند تا از دولتمردان دولت تدبیر و امید بخواهند که بی‌خیال مطالبات مردم نباشد و برای رفع مشکلات جامعه کار اساسی کنند.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار