در میزگرد کارشناسان استان مطرح شد؛

اعتراض مردم کاملا به حق بوده و مسئولین باید به مشکلات مردم سریعا رسیدگی کنند؛اما در این بین برخی از منافقین در بین مردم نفوذ کرده و اصل اعتراضات را به حاشیه برده اند.

 هتک حرمت منافقین به قرآن و مساجد/ مزدوران وارداتی از اعتراض بحق مردم سواستفاده کردند.

حجت السلام والمسلمین سیدعلی طاهری ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان در گفت و گو با خبرنگار گلستان24 درباره تاثیر  اغتشاشات و آشوب گری ها در زندگی مردم گفت:  هیچ اغتشاشی برای مردم فایده ای ندارد و به امنیت و مال مردم ضربه می زنددر فتنه 88و دی ماه 96 دیدیم که اغتشاشات چه ضربه ای به امنیت و زندگی  مردم وارد کرد  هیچ کسی از ملت ما هیچ اغتشاش بهره ای نمی برد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان خاطر نشان کرد: این اعتراض حق مردم است تا حرف دل شان را به مسئولین برسانند وآن ها هم رسیدگی کنند.

طاهری نقش منافقین در  آشوب های اغتشاشگران را  ملموس دانست و افزود:  دشمنان به  صورت برنامه ریزی شده وارد شدو حتی طی  دربرخی استان ها برخی آموزش دیده و هزینه شده وارد این ماجرا شده بودند.

وی افزود: مسئولین باید قبل از این ها مردم را به لحاظ روانی اماده می کردندزمینه مناسب را برای اجرایی کردن این طرح فراهم  می کردند.

نماینده سابق  مردم گرگان درمجلس، هتک حرمت ها به مقدسات دینی را مشخصه آشوبگران دانست و افزود:  در برخی شهر ها دیده شده که حسینیه ها و حوزه های علمیه و  آتش زده شد.

قران هایی را به آتش کشیدند

معمولا در این شرایط اولویت دشمن المان های مذهبی مردم است اما این کسانی که تخریب می کنند به اموال مردم اسیب می زنند و به مقدسات توهین می کنند مزدورانی بیش نیستندکه آموزش دیده این کار را می کنند کسی که اعتراض داشته باشد از راه قانون اعتراضش را بیان می کند.

صف مردم معترض از فرصت طلبان اغتشاش گر جداست.

علی اصغرنصرالله نژاد ،عضوهیئت علمی دانشگاه منابع طبیعی  و علوم کشاورزی گرگان صف معترضین را از اغتشاش گران جدا دانست و افزود:کسی که اعتراض دارد از راه قانونی بیان می کند وراهش از کسی که قصد براندازی دارد واغتشاش می کند متفاوت است.

برخی به بهانه اعتراض  از اعتراض به حق مردم سواستفاده می کنندو با آتش زدن بانک ها و... دنبال براندازی نظام  هست درهیچ جای نظام این گونه رفتارها را به عنوان اعتراض نمی پذیرند.

استادیاردانشگاه منابع طبیعی و علوم کشاورزی ،زمان اعلام  سهمیه بندی بنزین را نامناسب خواند و تصریح کرد: دولت و مجلس شرایط مناسبی برای این تصمیم درنظرنگرفتند.

نزدیک به عید نوروز هستیم و به علت این  ایام به طور طبیعی افزایش قیمت  ها اتفاق می افتد و عده ای هم   به این بهانه قیمت کالاهایشان را افزایش می دهند حالا بحث افزایش قیمت بنزین تاثیر مضاعفی بر قیمت ها و قدرت خرید مردم می گذارد

 وی افزود:درست تر این بودکه کارشناسان دولت از چندی پیش این تصمیم را  بیان می کردند و کارشناسان دولت نظرات شان را اعلام می کردند و جو را آماده سازی می کردند مردم وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند و این گونه تصمیمات شرایط مهیا می کند تا دشمن موج سواری می کند.

وی  با اشاره به اینکه دشمن در کمین دائمی علیه جمهوری اسلامی ست،اظهار کرد:دشمن کمین کرده تا در مکان و زمان مناسب وارد شوند زمان انتخابات از جمله زمان های مناسب برای اغتشاشات هست چون مردم  حضور پرشوری دارند و اوج هیجاناتشان هست.

چند وقت دیگر انتخابات  مجلس برگزار می شود وشایعات به این شرایط دامن می زنند مجریان انقلاب مخملی منتظر شرایط حساسی  مانندانتخابات هستند تا مقاصدخودشان را پیش ببرند طبق  گزارشات اخیر بوی حرکت براندازی کینه ورزان نظام برای تسفیه حساب شان با نظام می اید.

رئیس سابق بسیج اساتید استان گلستان، پیرامون انتظار مردم از نمایندگان شان گفت: دولت منتخب مردم است ملت این مجلس را انتخاب کرده است و انتظار دارند نماینده شان در چنین شرایط از حق مردم دفاع کند مردم عملکرد این ها را فراموش نمی کنندیا مجلس  زمان کافی برای بررسی این موضوع نگذاشته است و مقصراست.

یا دستگاه های اجرایی، تفکر انقلابی و جوان  برای اجرا نداشت مردم نگران اند مسئولینی که انتخاب کرده اند می توانند  افزایش قیمت سایر کالا ها را کنترل کنند.

نصرالله نژاد با اشاره به قلب واقعیت بیانات اخیر امام خامنه ای اظهار کرد:ایشان گفتند که در این زمینه کارشناس نیستند و بایدکارشناسان ورود کنند دخالت نکردنو چون وظایف رهبری معلوم است.

برخی منتظرند تا ایشان بیاید و دخالت کنند و همه چیز را پای ایشان بنویسند فلسفه وجود رهبری،حمایت از ارکان اجرایی و قوه قضائیه ست اما معنی آن تاییدشان نظر کارشناسان بوده است کما اینکه شاهد بودیم که در برجام برای مذاکره ایشان موافق بودند اگر نبودند تا اینقدر ورود نمی کردند و شروط لازم  را تایین نمی کردند.

وی ادامه داد:اگر اصلاح لازم است انجام دهند اگر اقناع سازی لازم است به صحنه بیایند.

نصرالله نژاد اقتصاد مقاومتی را تنها راه علاج اقتصاد کشور خواند و تصریح کرد: راه علاج مان اجرایی کردن اقتصادمقاومتی است  چرا مسئولین نمی پذیرند با اقتصادمقاومتی می توان مشکلات را حل کردومنتظر کشورهای اروپایی هستند؟ نمی توان اقتصاد مردم را به این گونه سیاست ها گره بزنیم شرایط و راه علاج اقتصاد ایران معلوم است و سکوت کارشناسان پذیرفتنی نیست!

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار