سجادی گفت: «سامد» شرایطی را فراهم کرده که مردم بتوانند دغدغه‎های خود را به صورت مستقیم با مسئولان مرتبط در میان بگذارند.

مردم با شمار ۱۱۱ مشکلات خود را با مسئولان در میان بگذارند

به گزارش گلستان ۲۴؛ «سید خالق سجادی» امروز(سه شنبه 4 تیر) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان اظهار کرد: در راستای پیگیری اهداف و عملکردهای دولت برای پاسخگویی به مردم و مسئولان امروز در مرکز سامد فرماندار و شهردار آزادشهر حضور می‎یابد و مردم این شهرستان می‎توانند مشکلات خود را به صورت مستقیم در میان بگذارند.

 

مدیرکل بازرسی استانداری گلستان ادامه داد:«سامد» شرایطی را فراهم کرده که مردم بتوانند دغدغه‎های خود را به صورت مستقیم با مسئولان مرتبط در  میان بگذارند.

 

سجادی گفت: مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان نیز امروز در مرکز «سامد» حضور می‎یابند و با توجه به فصل گرما و مشکلاتی که در بخش بهداشت و درمان وجود دارد در این خصوص مردم مسائلی دارند رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان و معاونان وی پاسخگوی مردم هستند.

 

وی گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای پاسخگویی به مردم با مرکز «سامد» گامی برداشته باشیم و بتوانیم به رفع مشکلات و مسائل مردم اقدام کنیم.

 

مدیرکل بازرسی استانداری گلستان افزود: مردم می‎توانند با تماس به شماره 111 به مرکز «سامد» متصل شوند و همکاران ما در طول هفته در مرکز سامد مستقر هستند و پاسخگویی مردم هستند.

 

وی افزود: در روزهای سه‎شنبه به فراخور ایام و فصول کاری در خدمت مدیران و مسئولان خاصی هستند و مردم می‎توانند در خصوص هر مشکلی با سامانه 111 تماس بگیرند و همکاران ما پیگیر مشکلات مردم خواهند شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار