استاندار گلستان در افتتاحیه نمایشگاه تخصصی Golnext 2019:

استاندار گلستان با بیان اینکه به حمایت از استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان اعتقاد داریم، اظهار کرد: حمایت از این شرکت ها منجر به ارتقاء سطح زندگی مردم، اشتغال و توسعه پایدار خواهد شد و نفع ما در این است که شرکت های دیجیتالی را تقویت کنیم.

حمایت از استارت آپ ها منجر به ارتقاء سطح زندگی و رفاه مردم می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی حق شناس، در آیین افتتاحیه نهمین نمایشگاه تخصصی کامپیوتر، ماشین های فناوری اطلاعات و ارتباطات، رسانه های دیجیتال، بانکداری الکترونیک، بیمه و تراکنش با عنوان Golnext 2019 خاطرنشان کرد: در عصری زندگی می کنیم که اگر به دنبال تکنولوژی و فناوری اطلاعات نرویم، او خود را بر ما تحمیل خواهد کرد.

وی افزود: صرفه جویی در وقت، هزینه، انرژی و .. از جمله مزایای استفاده از حوزه های فناوری اطلاعات است.

استاندار گلستان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه به ارزش 5 میلیارد تومان میان پارک های علم و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای احداث کارخانه نوآوری در استان ها، تصریح کرد: انتظار داریم در آینده ای بسیار نزدیک شاهد افتتاح اولین کارخانه نوآوری در استان گلستان باشیم.

حق شناس همچنین با اشاره به تصویب ایجاد منطقه آزاد اینچه برون و مزایای بی نظیر و منحصر به فرد این منطقه نسبت به سایر مناطق آزاد کشور، گفت: منطقه آزاد اینچه برون منطقه ای بی نظیر برای ایجاد شهر هوشمند است و ما در حد توان از آن حمایت می کنیم.

لازم به ذکر است، استاندار گلستان در ادامه از بخش های مختلف نمایشگاه بازدید کرد و با فعالیت های شرکت های فعال در این حوزه آشنا شد و اظهار امیدواری کرد که در سال های آینده شاهد افزایش سهم حضور بخش خصوصی در این نمایشگاه باشیم.

/برنا

ارسال نظر

آخرین اخبار