آغاز پروژه راهسازی روستایی با اعتبار ۶ میلیارد ریال در بندرگز، برگزاری نمایش عروسکی برای معلولان بندرترکمن، اجرای طرح بسیج همگانی درختکاری در گرگان و پرداخت هزار میلیارد ریال کمک بلاعوض به کشاورزان خسارت‌دیده از سیل استان از جمله خبرهای کوتاه روز چهارشنبه گلستان است.

اخبار کوتاه استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ فرماندار بندرگز گفت: ۳ پروژه زیرسازی و آسفالت روستایی با اعتبار ۶ میلیارد ریال در این شهرستان در حال انجام است.

حسین احمدی افزود : آسفالت بخشی از محدوده داخلی و راه دسترسی به جاده قدیم در روستای ول افرا و زیرسازی و آسفالت داخلی روستای سرطاق هر یک به طول یک‌هزار و ۲۰۰ متر، آسفالت ریزی جاده بندرگز - گز غربی به طول یک‌هزار و ۲۰۰ متر از جمله این طرح ها است.

**

نمایشگاه کتاب با موضوع عفاف و حجاب به مدت یک هفته در محل کتابخانه عمومی امام سجاد(ع) شهرستان آزادشهر دایر شد.

**

فرمانده انتظامی کلاله از دستگیری یک فروشنده قرص‌های مخدر و غیر مجاز با کشف ۵۳۰ قرص خبر داد و گفت: در راستای اجرای طرح امنیت اجتماعی ۱۲ متهم تحت تعقیب و ۵ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

**

استاندار گلستان با اشاره به پایان مرحله نخست پرداخت کمک‌های بلاعوض به سیل‌زدگان گفت: تاکنون یک هزار میلیارد ریال کمک بلاعوض به کشاورزان خسارت‌دیده این استان پرداخت شد.

**

با حمایت دفتر جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان کشور، کارگاه آموزشی "یک کتاب، یک نویسنده، یک قصه" زیر نظر عبدالرحمن اونق نویسنده گلستانی در کلاله برگزار شد.

**

به مناسبت روز جهانی معلولان، نمایش عروسکی ویژه توانخواهان مرکز توانبخشی با حمایت کانون پرورش فکری بندرترکمن و مشارکت ادارات بهزیستی و آموزش و پرورش برگزار شد.

**

منصور سلیمانی رییس سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان از رمز گشایی حدود ۱۱ هزار کارت سوخت از ابتدای آبان ماه تاکنون خبر داد و گفت: شهروندانی که به هر دلیل با مشکل رمز مواجهه هستند می توانند با در دست داشتن مدارک شناسایی خودرو به نواحی چهارگانه (گرگان،گنبدکاووس،کردکوی و مینودشت) و ستاد شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان(گرگان، خیابان جمهوری) مراجعه و در کمترین زمان ممکن نسبت به حذف رمز کارت خود اقدام کنند.

**

حبیبه مزجی مربی ادبی کانون گلستان با مقاله‌ "بررسی رابطه استفاده از نرم افزارهای شبکه‌های اجتماعی با انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان و اثر میانجی سلامت روان در گروه سنی (د) کانون پرورش فکری شهرستان آزادشهر" بعنوان نفر سوم یازدهمین ویژه برنامه هفته پژوهش کشور انتخاب شد.

**

سارا اخوت معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از تعیین حریم ۱۵ بنای تاریخی و ثبتی شهرستان گمیشان خبر داد.

/ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار