رئیس کل دادگستری گلستان خبرداد

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با هدف رفع موانع تولید، مسئولان قضایی استان از چهار واحد تولیدی دیدن کردند.

تعطیلی کارخانه به دلیل اختلاف شرکا/بررسی رفع مشکلات ۴واحد تولیدی

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی هاشمیان صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از چهار واحد تولیدی در گلستان اظهارکرد: با هدف رفع موانع تولید، مسئولان قضایی استان از چهار واحد تولیدی دیدن کردند.

وی افزود: اعضای ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان امروز به شهرک صنعتی آق قلا رفتند و مشکلات چهار واحد تولیدی را بررسی و در این بازدید بررسی و دستورات لازم برای رفع مشکلات آن ها صادر شد.

رئیس کل دادگستری گلستان در خصوص واحد تولیدی که بیش از یک سال از تعطیلی آن می گذرد، گفت: این کارخانه آماده تولید است اما به علت اختلاف شرکا بیش از یکسال است که تعطیل و بیش از ۱۰۰ کارگر آن بیکار شده اند.

هاشمیان افزود: در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان پرونده این کارخانه به صورت ویژه دنبال می شود و خوشبختانه با جلسات متعددی که با شرکا داشتیم مشکلات مدیریتی کارخانه حل شده و بخش دیگر آن که مربوط به بانک ها و طلبکاران است هم امروز با حضور دادستان مقرر شد نشستی با حضور طرفین تشکیل و راهکارهای حل مشکل بررسی شود.

وی اظهار امیدواری کرد: به زودی دوباره این واحد تولیدی، بازگشایی و تولید را از سر گرفته شود.

هاشمیان با بیان این که امروز تولیدکنندگان در صف مقدم جبهه اقتصادی هستند گفت: در ستاد اقتصاد مقاومتی استان به دستور رئیس قوه قضاییه از همه ظرفیت های دستگاه قضایی برای رونق تولید و جلوگیری از تعطیلی حتی یک خط تولیدی به کار گرفته ایم.

وی بیان کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده از سال گذشته، اجازه توقیف کارخانه ها و خط تولید را نداده ایم و تلاش کرده ایم در دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی، مشکلات حل و فصل شود.

هاشمیان ادامه داد و گفت: روسای دادگستری ها و دادستان ها را هم مکلف کرده ایم با مسئولان شهرستانی از واحدهای تولیدی فعال و نیمه فعال بازدید و برای حل مشکل این واحدها تلاش کنند که خوشبختانه با همین تلاش ها از سال گذشته تاکنون ۲۷ واحد تولیدی فعال و نیمه فعال در گلستان تولید را سرگرفتند و ۶۰۰ کارگر به سرکار بازگشتند.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار