دکتر بیارجمندی مطرح کرد :

یک حقوقدان نوشت : اگر مدیر کل عذرخواهی نکند به دلیل سوء استفاده از مقام و موقعیت اداری جهت زنده کردن و تحکیم یک سیاست ضد فرهنگی رضاخانی در مراجع اداری و قضایی شکایت خواهم کرد.

شکایت از مدیر کل ارشاد استان به جرم تحکیم سیاست ضد فرهنگی رضاخانی !

به گزارش گلستان ۲۴؛ حسن بیارجمندی طی نامه ای به خانم کشمیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان نوشت :

بسم الله الرحمن الرحیم 

در دفاع از نظام اسلامی صریح باشید و تقیه نکنید.امام خامنه ای

خانم کشمیری ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان

با عنایت به بند ۳دعوتنامه شورای فرهنگ عمومی به شماره ۶۶۲۶/۹۸/۲۸ص  مورخه ۹۸/۹/۵ و اظهارات شاذ شما در این جلسه خارج از دستور کار مرتبط با وقت اختصاص یافته به شما و مستندا به اظهارات رییس شورای فرهنگ عمومی استان در جواب به شما در خصوص زنده کردن! و...اصرار و تاکید شما در این خصوص ، به اطلاع شما می رساند همانطور که استاندار محترم در جلسه یاد شده خطاب به شما اعلام نمودند که :« یک مرگ بر رضاخان بگو و خودت را مبرا کن» ؛هیچ اطلاعی از این مبرا شدن از زنده کردن آن تاریخ منحوس و جعلی نه تنها در آن جلسه نیست بلکه حتی در جلسه شورای اطلاع رسانی استان اتفاقات دیگری رقم خورده است.

بدین وسیله به استناد اصل 8 قانون اساسی و ماده 8 قانون حمایت از آمران امر به معروف و نهی از منکر ،درخواست می شود ضمن اجابت درخواست استاندار محترم ؛ از مردم انقلابی استان گلستان عذرخواهی نمایید.

در غیر اینصورت به دلیل سوء استفاده از مقام و موقعیت اداری جهت زنده کردن و تحکیم یک سیاست ضد فرهنگی رضاخانی و... در مراجع اداری و قضایی شکایت خواهم نمود و عواقب و مسولیت آن بر عهده خود شما و حامیان آشکار شما خواهد بود.

حسن بیارجمندی

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار