مادر شهید مدافع حرم حجت نوچمنی با بیان اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی قلب ملت ایران بود، گفت: همانطوری که امام خامنه‌ای فرمودند باید انتقام سختی از آمریکا گرفته شود؛ خون شهید سلیمانی حجت دشمنی آمریکاست.

خون شهید سلیمانی حجت دشمنی آمریکاست/ سردار سلیمانی قلب ملت ایران بود

به گزارش گلستان ۲۴؛ مادر شهید مدافع حرم حجت نوچمنی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس از گرگان با تبریک و تسلیت شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی قلب ملت ایران بود خیلی برای مردم زحمت کشید در راه اسلام حرکت کرد و در این راه به شهادت رسید.

وی در هم پیچیدن بساط داعش را یکی از اقدامات ماندگار سردار سلیمانی برشمرد و تصریح کرد: آمریکا کور خوانده که مسلمانان جهان از خون فرمانده مقاومت بگذرند، حاج قاسم فقط متعلق به ایران نیست و متعلق به محور مقاومت است.

این مادر شهید مدافع حرم افزود: شهید سلیمانی را به طرز ناجوانمردانه‌ای شهید کردند، ایشان خیلی زود شهید شد، 40 سال در جبهه‌ها در راه اسلام با دشمنان جنگید و عاقبت به آرزویش رسید.

خواهر شهید مدافع حرم حجت نوچمنی نیز با تسلیت شهادت سردار سلیمانی گفت: خانواده شهدا داغدار فراغ سردار سلیمانی هستند، ما باید پیرو خط شهیدان باشیم در راه صراط مستقیم قرار بگیریم، فرزندان و خانواده نیز در این راه حرکت کنند.

وی با بیان اینکه شهدای جبهه مقاومت دین بزرگی بر گردن همه ما دارند، افزود: شهید سلیمانی یک شخصیت کاریزمایی داشتند که به واسطه ویژگی‌هایی چون اخلاص، تواضع، خدامحوری، مردمداری و ولایتمداری بود، هر کسی دارای این ویژگی‌ها باشد در قلب مردم جای می‌گیرد.

برادر شهید مدافع حرم گفت: حجت نوچمنی هفدهمین شهید مدافع حرم استان گلستان بودند، این شهید در تمامی عملیات‌های مستشاری که نیاز به نیروی مقدس سپاه بود حضور داشت.

وی با بیان اینکه شهید نوچمنی یکی از همرزمان شهید سلیمانی بود، ابراز کرد: سردار سلیمانی همواره به بردار شهیدم و سایر همرزمانش تاکید داشت که برای تثبیت آرمان‌های امام گام بردارند تا اهداف شهدا محقق شود اکنون ما باید برای تحقق این پیام خودمان را مکلف بدانیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار