سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان گلستان انتشار برخی مطالب در فضای مجازی را درباره انتخاب گزینه‌های نهایی این شورا تکذیب کرد.

گزینه نهایی شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان گلستان هنوز انتخاب نشده است

به گزارش گلستان ۲۴؛ فتح‌الله نوری شامگاه پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: برخی مطالب منتشر شده در فضای مجازی در خصوص اینکه شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان در مجمع برگزار شده چند شب پیش به گزینه نهایی رسیده را تکذیب می‌کنم.

نوری افزود: برخی کاندیداها و رسانه‌های منتسب به آنها اخلاق را رعایت کنند و بگذارند روند خوبی که شروع شده تا انتها با یک نظم خوب و رضایت حداکثری به پایان برسد و همه به این میثاق‌نامه‌ای که امضا کردند، پایبند باشند.

وی تصریح کرد  مجمعی که شامگاه سه‌شنبه با حضور 800 نفر در گرگان برگزار شد در نوع خود بی‌نظیر بود و این ظرفیت می‌تواند در ادامه نیز حامی جریان انقلاب باشد لذا همه کاندیداها با صبر و حوصله و ‌رعایت قواعد انتخاباتی و بیان واقعیت‌ها به انعکاس مطالب در فضای مجازی بپردازند.

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: در مجمعی که برگزار شد هشت نفر از سوی مجمع گرگان انتخاب شدند تا برای نظرسنجی توسط مراکز علمی معتبر معرفی شوند و هر کدام که بیشترین اقبال مردمی را دارند گزینه نهایی شورای ائتلاف باشند.

نوری اضافه کرد: لذا انتشار برخی عکس‌ها و مطالب در خصوص اینکه برخی افراد به عنوان نفر اول انتخاب یا معرفی شده‌اند صحت ندارد و همه هشت نفر در یک شرایط برابر قرار داشته و این نظرسنجی میدانی است که مشخص می‌کند گزینه نهایی  چه کسانی خواهند بود.

وی بیان داشت: شورای ائتلاف استان به هیچ وجه روی فرد خاصی نظر نداشته و حاشیه سازی‌ها در این خصوص را با جدیت رد می‌کند و به نظر مجامع شهرستان‌ها و انتخاب آنها نیز احترام گذاشته خواهد شد.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار