کارگروه برنامه‌ریزی تقویم سال ۱۳۹۹ نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان با حضور مدیران و کارشناسان نمایشگاهی استان گلستان در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان برگزار شد.

کارگروه کمیته نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ صبح امروز با حضور ریاست سازمان صمت گلستان، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان، دبیر اتاق صنایع، معادن و کشاورزی گرگان، معاون بازرگانی و توسعه تجارت صمت گلستان، مدیر امور نمایشگاه‌های داخلی نمایشگاه گلستان و کارشناسان سازمان صمت کارگروه کمیته نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان تقویم سال ۹۹ برگزار شد.

در این کارگروه، ۳۴ عنوان پیشنهادی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان مورد بحث و بررسی قرارگرفت، و برخی عناوین برگزار شده تقویت و سایر عناوین جدید رویدادهای نمایشگاهی سال ۹۹ تصحیح و در دستور کار قرارگرفت.

مهرداد یزدی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان با اشاره به برنامه‌ریزی‌های هدفمند در راستای تقویت زیرساخت‌های توسعه تجارت در استان گلستان اظهار کرد: پیش‌بینی کرده‌ایم تا در سال ۹۹ نسبت به توسعه و تقویت محتوای برنامه‌های جانبی نمایشگاه‌های تخصصی استان گلستان اقدامات ویژه‌ای را در دستور کار قراردهیم.

وی افزود: برنامه‌ریزی برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در گلستان را در راستای توسعه صادرات و تقویت تجارت و رقابت‌پذیری توانمندی‌های استانی قرارداده‌ایم تا بتوانیم، رویدادهای نمایشگاهی را به عنوان عاملی در راستای پیشبرد حمایت از تولید و اشتغالزایی و بهره‌وری بکار بگیریم.

یزدی با تقدیر از حمایت‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از صنعت نمایشگاهی کشور افزود: امسال در حال جمع بندی نرخ مشارکت و ضریب توسعه نمایشگاه‌ها در استان گلستان هستیم تا در سال آینده با دقت بیشتر، تقویت مزیت‌ها و رفع معایب سخت افزاری و نرم افزاری، برنامه‌ریزی‌های اجرایی را با همکاری تمامی نهادهای دولتی و بخش خصوصی انجام دهیم.

وی تصریح کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گرگان، سازمان صمت گلستان و تشکلهای قدرتمند بخش خصوصی در راستای برگزاری نمایشگاه‌های اختصاصی و حضور در پاویون‌های نمایشگاه‌های بین‌المللی کشورهای همسایه و به‌ویژه اوراسیا، تقویم نمایشگاه‌های خارجی گلستان را بزودی منتشر خواهد کرد.

/گسترش نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار