مدیر مجموعه حوزوی الزهرا(س) گرگان:

مدیر مجموعه حوزوی الزهرا(سلام الله علیها) گرگان، فرهنگ بسیج را الهام گرفته از فرهنگ عاشورا و روحیه بسیجی را لازمه یک جامعه پویای اسلامی دانست.

روحیه بسیجی یکی از لوازم جامعه پویای اسلامی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ خانم میرکریمی با اشاره به انجام فعالیت های متعدد در هفته بسیج با مشارکت و همکاری پایگاه بسیج بیان کرد: حفظ روحیه بسیجی ضرورتی انکارناپذیر است و یکی از حربه‌های دشمن، از بین بردن روحیه انقلابی‌گری و تفکر بسیجی در جامعه می باشد، لذا جوانان بخصوص طلاب بسیجی باید در این عرصه فعال بوده و با شناخت این توطئه ها، آن را به بهترین نحو خنثی کنند.

وی هفته بسیج را فرصتی مغتنم برای انتقال عالمانه تفکر بسیجی در جامعه برشمرد و افزود: فرهنگ بسیج الهام گرفته از فرهنگ عاشورا و سیدالشهدا(علیه السلام) و روحیه بسیجی لازمه یک جامعه پویای اسلامی است.

مدیر مجموعه حوزوی الزهرا(سلام الله علیها) گرگان به برنامه های این مدرسه در هفته بسیج اشاره کرد و هدف از اجرای آنها را گرامیداشت و زنده نگه داشتن ارزش های دینی و انقلابی و گسترش فرهنگ بسیجی در جامعه است.

میرکریمی عنوان کرد: برگزاری نشست روشنگری با عنوان "گفتمان انقلاب اسلامی" با حضور مسئول سازمان بسیج طلاب استان گلستان، برگزاری نشست بصیرتی با عنوان "تبیین قیام پنجم آذر گرگان"، برگزاری کرسی آزاد اندیشی با عنوان "فضای مجازی و خانواده" و برگزاری اردوی فرهنگی از جمله فعالیت هایی است که در هفته بسیج انجام شد.

وی اعزام مبلغین بسیجی در مصلی نماز جمعه برای پاسخگویی به سوالات شرعی و مشاوره دینی، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر شهدا، گلریزان فصلنامه و کتب پیرامون بسیج، دیدار با خانواده شهید یونسی از شهدای انقلاب اسلامی، غبار روبی مزار شهدای گمنام، انجام فعالیت های رسانه ای و نیز برگزاری مراسم "شب شعر" را از دیگر اقدامات این مجموعه معرفی کرد.

مدیر مرکز پژوهش های اسلامی الزهرا(سلام الله علیها) گرگان ادامه داد: از شاخص ترین اقدامات در این هفته، تهیه کتابچه بیانیه گام دوم و اهدا به کلیه طلاب و نیز برگزاری مسابقه از محتوای این بیانیه است که با استقبال خوب طلاب همراه بود.

/خبرگزاری کوثر

ارسال نظر

آخرین اخبار