فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) روستای النگ خبر داد؛

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) روستای النگ از برگزاری بیست و چهارمین یادواره ۲۵ شهید این روستا با سخنرانی، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد.

سردار شریف سخنران بیست و چهارمین یادواره شهدای روستای النگ کردکوی

به گزارش گلستان ۲۴؛ فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) روستای النگ در گفتگو با رادکانا اظهار کرد: آشنایی نسل جوان با خاطرات و یادمان شهدا از اهداف مهم برگزاری یادواره شهدا است.

وی امنیت موجود در کشور را مدیون شهدا، ایثارگران و سربازان گمنام انقلاب اسلامی دانست و افزود: ترویج روحیه ایثار و شهادت و فرهنگ دفاع مقدس در جامعه یک ضرورت است.

رحیمی تأکید کرد: برگزاری این یادواره‌ها علاوه بر افزایش روحیه معنوی نسل جوان نقش مهمی در تضمین امنیت پایدار دارد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) روستای النگ با بیان اینکه بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان وظیفه‌ای است که نباید هیچ‌وقت فراموش شود، خاطرنشان کرد: عزت و سربلندی نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف به خاطر ایثار و از خود گذشتگی شهیدان بزرگوار است.

وی از برگزاری بیست و چهارمین یادواره ۲۵ شهید همیشه سرافراز روستای النگ شهرستان کردکوی در دی ماه سال جاری خبر داد و افزود: بیست و پنجمین یادواره همراه با نماز مغرب و عشاء روز پنجشنبه ۵ دی ماه ۹۸ در مسجد اعظم روستای النگ برگزار می شود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنران یادواره شهدای النگ کردکوی

رحیمی بیان کرد: سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سخنرانی و سیدایمان حسینی ذاکری اهل بیت (ع) و شهدای همیشه سرافراز را در این مراسم بر عهده دارند.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام حسین (ع) روستای النگ اظهار داشت: از عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور منطقه جهت حضور در این مراسم نورانی و معنوی دعوت بعمل می آوریم.

/رادکانا

 

ارسال نظر

آخرین اخبار