رئیس کل دادگستری گلستان با تأکید بر رصد لحظه‌ای فعالیت کاندیداهای انتخابات مجلس یازدهم در فضای مجازی و حقیقی گفت: تاکنون هیچ پرونده تخلف انتخاباتی در استان گلستان تشکیل نشده است.

تشکیل ۳۵ شعبه رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی هاشمیان شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان گلستان اظهارداشت: در استان 35 شعبه ویژه برای رسیدگی به تخلفات و جرایم احتمالی در زمینه انتخابات تشکیل شده است.

وی گفت: تا کنون هیچ پرونده‌ای درباره تخلفات انتخاباتی در محاکم قضایی استان تشکیل نشده و انتظار داریم کاندیداها و هواداران به قانون پایبند باشند.

رئیس کل دادگستری استان بیان داشت: رصد فضای انتخاباتی در استان نشان می‌دهد خوشبختانه مردم با آرامش منتظر تأیید صلاحیت نهایی کاندیداها هستند و زمانی که فرآیند تبلیغات قانونی انتخابات آغاز شود، فعالیت‌های خود را به نفع نامزدهای موردنظر خود انجام خواهند داد.

وی با تأکید براینکه فضای انتخاباتی استان به صورت لحظه‌ای رصد می‌شود، از همه کاندیداها و هواداران آنها خواست نهایت دقت و مراقبت را داشته باشند تا از تبلیغات زودهنگام خودداری کنند.

هاشمیان ادامه داد: هرگونه تخلف انتخاباتی مضر بوده و برای مردم و مسئولان قابل تحمل نیست که کسانی که می‌خواهند قانونگذار باشند در نخستین گام، قانون را زیرپا بگذارند.

وی گفت: کتابچه‌هایی با موضوع مفاد قانونی پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی در استان تهیه شده که پس از اعلام نظر نهایی شورای نگهبان در خصوص کاندیداها در همایشی که با حضور همه نامزدها برگزار خواهد شد، این کتابچه‌ها را توزیع می‌کنیم.

/تسنیم

ارسال نظر

آخرین اخبار