رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: تا کنون قریب به ۲۰۰ کاندیدای احتمالی در استان گلستان شناسایی شده اند و فعالیت همه آنها توسط دستگاههای مختلف مرتبط با انتخابات، رصد می شود.

شناسایی ۲۰۰ کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس در گلستان

به گزارش گلستان 24، به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی اصغر طهماسبی، رئیس ستاد انتخابات گلستان در پنجمین جلسه ستاد انتخابات استان با تأکید بر ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی کاندیداهای احتمالی، اظهار کرد: از روز ۲۸ آذرماه که انتخابات بصورت رسمی کلید خواهد خورد و ثبت نام کاندیداها آغاز می شود و همزمان هیأتهای اجرایی نیز به هیأت نظارت معرفی می شوند، مطمئناً با حجم بالایی از کار مواجه خواهیم شد.

شناسایی ۲۰۰ کاندیدای احتمالی انتخابات مجلس در گلستان

وی ادامه داد: برای پیشبرد بهتر کارها و اینکه از برنامه زمانبندی عقب نمانیم از حالا اگر بانک اطلاعاتی جامعی پیرامون کاندیداهای احتمالی در دبیرخانه ستاد انتخابات و فرمانداریها وجود داشته باشد، در تاریخ معین شده این اطلاعات در اختیار هیئت های اجرایی قرار خواهد گرفت و روند تعیین صلاحیت ها با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات گلستان بیان کرد: هفته گذشته اسامی مسئولان هیئت نظارت استان توسط شورای نگهبان اعلام شد که بدین منظور آقایان غلامرضا منتظری، حمید بهمن نژاد، عبدالرسول نیشابوری و حجت الاسلام والمسلمین بابا محمدی به عنوان اعضا و عیسی غلامی به عنوان رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان معرفی شدند.

وی افزود: ستاد انتخابات استان از حیث برگزاری منظم جلسات به نسبت سایر استانهای کشور از لحاظ کیفی و کمی از وضعیت بسیار خوب و قابل قبولی برخوردار است که در گفتگویی که با مسئولان ستاد انتخابات کشور داشتیم، آنها نیز به این موضوع اذعان دارند.

طهماسبی همچنین از فعالیت ستادهای انتخاباتی درون سازمانی چهار دستگاه نظارتی سپاه پاسدارن، نیروی انتظامی، اطلاعات و دستگاه قضایی استان خبرداد و تأکید کرد: تمامی فعالیت های نامزدهای انتخاباتی توسط دستگاههای نظارتی رصد می شود و هرگونه تخلف و تبلیغات خارج از عرف انتخابات و یا استفاده از امکانات دولتی که توسط کاندیداهای احتمالی صورت گیرد، در سوابق و بانک اطلاعاتی آنها درج خواهد گردید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در پایان گفت: در خصوص اعضای هیئت های نظارت در شهرستانها پیرو صحبتی که با اعضای هیأت نظارت استان داشتیم، مقرر شد که اعضای این هیئت در شهرستانها، به گونه ای انتخاب شوند که هیچ گونه نسبت سببی و نسبی با کاندیداهای احتمالی حوزه انتخابیه خود نداشته باشند.

سیدعلی میرباقری، دبیر ستاد انتخابات گلستان گفت: تا هفته آینده شرح وظایف کمیته های ذیل ستاد انتخابات استان تکمیل شده و به آنها اعلام خواهد شد تا بر اساس همان شرح وظایف برنامه ها را پیگیری کنند.

محمود ربیعی، معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری و عادلی مدیرکل ثبت احوال گلستان به عنوان اعضای جدید ستاد انتخابات استان احکام خود را دریافت کردند.

ارسال نظر

آخرین اخبار