رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید در سالجاری، استان گلستان با پرداخت بیش از ۳۵۰۷ میلیارد ریال تسهیلات رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داده است.

گلستان رتبه پنجم پرداخت تسهیلات رونق تولید
به گزارش گلستان ۲۴؛ حسین طلوعیان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در دویست و پنجاه و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور استاندار گلستان و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت استان و مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در محل سالن جلسات استانداری گلستان برگزار شد گفت: طی سالجاری میزان بیش از ۱۷ هزار و ۹۳۹ میلیارد ریال تسهیلات برای پرداخت به ۳۱۷ واحد و طرح از محل اعتبارات رونق تولید در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب و به بانک‌ها ابلاغ شده است.

او افزود: از این میزان، تعداد ۸۳ واحد موفق به اخذ ۳۵۰۷ میلیارد ریال تسهیلات شده اند، که در حوزه پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه پنجم را در سطح کشور در اختیار داریم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: تسهیلات تبصره ۱۸ از جمله مهمترین ابزار ایجاد و حفظ اشتغال در استان‌ها است که گلستان در این زمینه نیز با پرداخت یکهزار و ۲۹۰ میلیارد ریال به ۱۲ واحد رتبه ۸ را در کل کشور به خود اختصاص داده است.

او با اشاره به کسب رتبه ششم گلستان در زمینه پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی مراکز تولیدی در کل کشور بیان کرد: از محل تسهیلات بازسازی و نوسازی نیز ۳۱ واحد تولیدی استان میزان ۸۱۷ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.

در این جلسه مشکلات تعدادی از واحد‌های تولیدی نیز بررسی شد.

/باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر

آخرین اخبار