طلوعیان گفت: میزان مصوبات کارگروه رونق تولید ۳۱۷ طرح بوده که ارزش آن بیش از ۱۷ هزار و ۹۳۹ میلیارد ریال است.

۳۱۷ طرح در کارگروه رونق تولید گلستان مصوب شد/ رتبه پنجم گلستان در کارگروه رونق تولید کشور

به گزارش گلستان ۲۴؛ «حسین طلوعیان» امروز (پنجشنبه 17 بهمن) در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان اظهار کرد: گلستان در پرداخت میزان تسهیلات در کشور رتبه پنجم و در پرداخت تسهیلات تبصره 18 رتبه هشتم و در بازسازی و نوسازی واحدها رتبه ششم را در بین استان های کشور بدست آورده است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان ادامه داد: در ستاد رونق تولید استان گلستان بانک های ملت و ملی با 90 میلیارد تومان و به دنبال آن بانک صنعت و معدن در حوزه پرداخت تسهیلات رتبه های نخست را دارد ولی در میزان پرونده ها بانک ملی ایران و سپه رتبه نخست و دوم را در ستاد رونق تولید استان دارد.

 

طلوعیان بیان کرد: از لحاظ میزان پرداخت تسهیلات در کارگروه رونق تولید رتبه پنجم را در بین استان کشور بدست آوردیم ودر مورد پرداخت تسهیلات تبصره 18، 68 مورد مصوبه به ارزش 595 میلیارد تومان در این کارگروه به ثبت رسیده است.

 

وی افزود: در کارگروه رونق تولید در ده ماهه امسال 94 جلسه برگزار شده که 213 مورد ممصوبه داشته است که نسبت به سال گذشته 93 درصد از لحاظ تعداد مصوبات رشد داشتیم.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان تاکید کرد:  میزان مصوبات کارگروه رونق تولید 317 طرح بوده که ارزش آن بیش از 17 هزار و 939 میلیارد ریال است.

 

طلوعیان یادآور شد: 22  طرح در کارگروه رونق تولید در استان با عدم تائید از سوی بانک ها در بخش رونق تولید مواجه شده است که ارزش آن 113 میلیارد تومان بوده است.

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار