مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: در پی بارش برف سنگین طی روزهای اخیر درگیلان که منجر به بستن محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی شد، پنج اکیپ از گلستان به این مناطق اعزام شد.

۵ اکیپ راهداری گلستان به استان گیلان اعزام شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ مهدی میقانی شامگاه پنجشنبه در جلسه قرارگاه مرکزی راهداری زمستانی گلستان که جهت نحوه خدمات رسانی به استان گیلان تشکیل شد، اظهارکرد: در پی بارش برف سنگین طی روزهای اخیر در استان گیلان که منجر به بستن محورهای مواصلاتی اصلی و فرعی شد، پنج اکیپ از گلستان جهت بازگشایی محورهای روستایی به گیلان اعزام شد.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته توسط قرارگاه مرکزی راهداری زمستانی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برخی استان ها فراخوان شدند تا اکیپ های راهداری خود را جهت بازگشایی محورهای مواصلاتی و یاری رساندن به مردم استان گیلان اعزام کنند.

میقانی بیان کرد: با توجه به آنکه پیش بینی می شود در روزهای آینده جبهه هوای ناپایدار به استان گلستان خواهد رسید با حفظ آمادگی، پنج اکیپ راهداری به همراه ماشین آلات لودر، گریدر و کمر شکن به استان گیلان اعزام شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان ضمن تقدیر از حضور اکیپ های راهداری استان گیلان در سیل فروردین ۹۸ تاکید کرد: با توجه به کمبود ماشین آلات راهداری و فرسودگی آنها در شرایط بحران، هم افزایی و بهره مندی از توانمندی های استان ها بهترین روش جهت خدمت رسانی به مناطق بحران زده است.

/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار