رئیس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: تا این لحظه 136 کاندیدا در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رقابت بین 136 نامزد مجلس در گلستان/ تدارک 1389 صندوق اخذ رای در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا چراغعلی امشب در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان گلستان تعداد 136 کاندیدا به رقابت خواهند پرداخت.

* رقابت بین 48 کاندیدا در گرگان و آق‌قلا

وی با بیان اینکه در شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا تعداد 48 کاندیدا با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، تصریح کرد: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا تعداد 48 نفر با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان از حضور 14 کاندیدا در شهرستان گنبدکاووس خبر داد و ابراز کرد: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان گنبدکاووس تعداد 14 کاندیدا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

چراغعلی با اشاره به اینکه در شهرستان‌های رامیان و آزادشهر تعداد هفت نفر به عنوان کاندیدا در انتخابات حضور خواهند داشت، اظهار کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی سال جاری تعداد 13 نفر کاندیدا در شهرستان علی‌آبادکتول شدند.

* تعداد 1389 صندوق اخذ رای در استان گلستان تدارک دیده شده است

وی افزود: در شهرستان‌های کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان تعداد 27 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی سال جاری با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان با بیان اینکه تعداد 1389 صندوق اخذ رای در استان گلستان تدارک دیده شده است، تصریح کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی سال جاری در شهرستان‌های مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه‌تپه نیز تعداد 27 نفر رقابت می‌کنند.

چراغعلی از توزیع تعرفه‌ها در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد و گفت: ماشین‌های کمک‌دار برای جابه جایی صندوق‌های سیار در مناطق کوهستانی تدارک دیده شده است.

/فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار