آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» نماینده مقام معظم رهبری در استان گلستان و امام جمعه گرگان و «هادی حق شناس» استاندار گلستان از رسانه ملی برای پوشش انتخابات تشکر کردند.

پیام تشکر نماینده ولی فقیه در استان گلستان و استاندار گلستان از رسانه ملی برای پوشش انتخابات

به گزارش گلستان ۲۴؛ در پیام تشکر آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان و «هادی حق شناس» استاندار گلستان از رسانه ملی برای پوشش انتخابات آمده است:

 

جناب آقای عبدالعلی علی‌عسگری

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

 سلام علیکم

 

 انتخابات مظهر اراده ملت و بفرموده حضرت امام (ره) مجلس در رأس امور است.

 

 حضور گسترده مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری در کارنامه افتخارات ملت بزرگ و قهرمان ایران اسلامی را به ثبت رسانید و بی گمان این مشارکت گسترده موجب یأس و تلخ کامی دشمنان جمهوری اسلامی ایران گردید. 

 

رسانه ملی به عنوان یار و همراه همیشگی مردم در تصویر گری رشادت ها، پایمردی ها، همدلی ها و حضور گسترده آنان در لحظه های سرنوشت ساز و تاثیر گذار در سطح ملی و بین المللی بوده است و در انتخابات دوم اسفند ماه بار دیگر این همنوایی و هم آوایی را به رخ جهانیان کشانید.

 

اینجانبان ضمن تبریک به مردم سلحشور و قدرشناس جمهوری اسلامی ایران جهت حضور در انتخابات باشکوه دوم اسفند ماه از جنابعالی و تمامی دست اندرکاران آن سازمان خصوصاً در استان گلستان جهت پوشش لحظه به لحظه و انعکاس اخبار این رویداد تاریخی تقدیر می نماییم و امیدواریم بتوانیم در مسیر توسعه کشور و استان با حفظ وحدت گام های موثری را برداریم.

 

/شبستان

ارسال نظر

آخرین اخبار