مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان عنوان کرد

بیکی گفت: امر به معروف و نهی از منکر نقش محوری و اساسی در مقابله با انحرافات و پیشگیری از لغزش های احتمالی دارد.

نقش اساسی امر به معروف و نهی از منکر در مقابله با انحرافات و پیشگیری از لغزش ها

به گزارش گلستان ۲۴؛ «مهدی بیکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: امر به معروف و نهی از منکر یکی از فروع دین است که به گسترش اصول دین کمک می کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: ما برای تقویت مبانی اندیشه ای دین مقدس اسلام و مقابله با انحرافات و پیشگیری از لغزش های احتمالی نیازمند یک کار سازماندهی شده در قالب های مختلف فرهنگی، سیاسی و دینی هستیم که مسئله امر به معروف و نهی از منکر در این زمینه نقش محوری و اساسی دارد.

 

وی اظهارداشت: یکی از افتخارات ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان، همکاری نزدیک با ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان است که امیدوارم این همکاری نتایج و ثمرات خوبی داشته باشد.

 

بیکی خاطرنشان کرد: تفاهم نامه همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان و ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان به منظور گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر با استفاده از توانایی های کانون با راه اندازی حداقل یک کانون تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در هر شهرستان امضا شده است.

 

وی ادامه داد: در این تفاهم نامه کانون های مساجد استان متعهد شده است تا راه اندازی حداقل یک کانون تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در هر شهرستان، اجرای دوره های آموزشی عمومی و تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در کانون های تخصصی با همکاری و مشارکت ستاد، برقراری سلسله گفتمان های امر به معروف و نهی از منکر در حوزه مسائل و موضوعات مختلف و متنوع این فریضه الهی در مساجد و کانون ها و راه اندازی گروه های جهادی امر به معروف و نهی از منکر(تذکر زبانی) در کانون های تخصصی بر اساس دستورالعمل های موجود و آموزش و به کارگیری آنان در فرصت ها و مناسبت ها و مواقع لزوم را انجام دهد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار