استاندار گلستان:

استاندار گلستان گفت : سال گذشته در ایام نوروز استان گرفتار سیلی کم سابقه شد که امیدواریم با همکاری شهرداری ها خاطره تلخ سیل در اذهان مردم کم رنگ شود.

شهرداری ها خاطرات تلخ سیل گذشته را کمرنگ کنند/ ایتالیایی ها پسماند گلستان را مدیریت می کنند/در مقابل کرونا آماده ایم

به گزارش گلستان ۲۴؛ هادی حق شناس شامگاه گذشته در جلسه پسماند استان گلستان اظهار داشت : : با توجه به نزدیکی ایام عید شهرداری های استان حال و هوای نوروزی شهرها را مفرح و امیدبخش سازند.

حق شناس با توجه به کارکرد فرهنگی اجتماعی شهرداری ها خاطرنشان ساخت : وی افزود: سال گذشته در ایام نوروز استان گرفتار سیلی کم سابقه شد که امیدواریم با همکاری شهرداری ها خاطره تلخ سیل در اذهان مردم کم رنگ شود.

وی همچنین با اشاره به روش های مدیریت پسماند و زباله اظهار کرد: در روشی که با همکاری طرف ایتالیایی برای مدیریت پسماند در گلستان اجرایی خواهد شد به زمین بیشتر و آب کمتر نیاز است.

 حق شناس تاکید کرد :  با توجه به اقلیم استان گلستان این طرح در استان قابل اجرا و برای پیشرفت گلستان نیز مفید است.

استاندار گلستان با اشاره به مشارکت بالای مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با همکاری شهرداری ها و مدیریت شهری خوشبختانه کمترین تنش در استان اتفاق افتاد .

حق شناس ادامه داد:  مشارکت ۵۷ درصدی مردم استان به عنوان چهارمین استان کشور ثبت شد و ۶ نماینده مردم استان راهی مجلس شدند و تنها در حوزه انتخابیه کردکوی , بندر گز, ترکمن و گمیشان انتخابات به دور دوم کشید که امیدواریم با مشارکت مردم در ۲۹ فروردین نماینده  این حوزه نیز راهی بهارستان شود.

وی با اشاره به بیماری کرونا در سطح استان گفت: تاکنون مورد مثبتی از ویروس کرونا گزارش نشده اما آمادگی کامل در سطح استان وجود دارد و مهمترین مسئله با توجه به شیوع گسترده آن رعایت اقدامات بهداشت فردی و رفتارهای پیشگیرانه است.

/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار