معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: بیمارستان صیاد شیرازی گرگان به بیماران حاد تنفسی اختصاص یافت و بیماران حاد تنفسی در گرگان از امروز فقط به بیمارستان صیاد شیرازی مراجعه کنند.

بیمارستان صیاد شیرازی گرگان مختص بیماران حاد تنفسی

به گزارش گلستان ۲۴؛ سراج‌الدین عارف‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: بیمارستان صیاد شیرازی گرگان از امروز به بیماران حاد تنفسی اختصاص یافت.

وی ادامه داد: بیماران حاد تنفسی از امروز در گرگان فقط به بیمارستان صیاد شیرازی مراجعه کنند و در این بیمارستان به صورت تخصصی اقدامات درمانی برای آنها انجام خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تصریح کرد: تمامی بیماران حاد تنفسی بستری در بیمارستان پنج آذر به بیمارستان صیاد شیرازی منتقل شدند و بیماران غیر بیماری تنفسی در بیمارستان صیاد شیرازی به سایر بیمارستان‌های گرگان منتقل شده‌اند.

عارف‌نیا در خصوص پاسخ آزمایش نمونه‌های ارسالی به تهران گفت: به جز همان سه موردی که یک مورد آن مثبت و دو مورد آن منفی اعلام شد هنوز پاسخ جدیدی از آزمایشات دریافت نکرده‌ایم.

وی درباره نمونه‌های ارسال نشده بیماران بیمارستان بستری در پنج آذر گرگان گفت: حجم نمونه‌های ارسالی به آزمایشگاه تهران و خطاهای نمونه‌برداری باعث شده حدود 10 درصد از نمونه‌ها به تهران ارسال نشود که پس از رفع نواقص نمونه‌برداری بلافاصله به تهران ارسال خواهد شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار