راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک در روستاهای گلستان، کشف مواد ضدعفونی در گرگان و منع مورد مسافر به علی‌آباد از مهمترین خبرهای کرونایی روز سه‌شنبه گلستان است.

آخرین اخبار کرونا در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایسنا، مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از هیات‌های مذهبی خواست تا عادی شرایط شرایط از برگزاری مراسم جشن و سوگواری در مساجد و اماکن مذهبی خودداری کنند.

حجت الاسلام نورالله ولی‌نژاد همچنین اظهار داشت: نماز جماعت در مساجد شهر و روستا تا اطلاع بعدی برگزار نمی‌شود.

**
با هدف رفع نیاز جامعه در مهار کرونا، کارگاه‌های تولید ماسک در واحدهای کوچک روستایی به راه افتاده و خط تولید تعدادی از کارخانه‌های گلستان برای تولید این محصول تغییر کرد.
**
فرماندار علی‌آبادکتول ورود مسافر به این شهرستان را ممنوع کرد و گفت: با افرادی که مراکز و واحدهای اقامتی خود را به مسافران و گردشگران اجاره دهند، براساس قانون برخورد خواهد شد.
**
فرماندار گرگان بر اعمال سخت‌گیری‌های بیشتر برای رعایت نکات بهداشتی در همه اصناف به ویژه نانوایی ها تاکید کرد.
محمد حمیدی اظهار داشت: با مشاهده تخلف نکات بهداشتی از سوی نانوایی‌ها، یک سوم سهمیه آرد آنان کم خواهد شد.
**
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: این جمعیت با همکاری دستگاه‌های اجرایی با استفاده از ظرفیت داوطلبان خود از بهبودیافتگانی که در نقاهتگاه های کرونای استان تحت نظر هستند مراقبت خواهد کرد.
محمدعلی هروی اظهار داشت: هلال احمر همگام با برنامه‌های بهداشتی، نیروهای خود را در حال آماده باش قرار داده و نسبت به ضدعفونی کردن و گندزایی شهر با استفاده از ظرفیت خیرین، برپایی چادرهای آموزشی برای مقابله با ویروس کرونا و ساخت کلیپ‌های آموزشی اقدام کرده است.
**
سراج‌الدین عارف‌نیا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی بهداشتی گلستان گفت: تعداد بستری بیماران مشکوک به کرونا و حاد تنفسی در این استان رو به افزایش است.
**
فرمانده انتظامی گلستان از کشف ۴۱ هزار و ۶۶۱ اسپری ضدعفونی کننده در گرگان خبر داد.
**
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان گفت: برای ۱۰ هزار خانوار مددجوی تحت پوشش به ازای هر نفر یک میلیون ریال کمک هزینه خرید اقلام بهداشتی واریز شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار