مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گلستان:

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند استان گلستان گفت: پسماندهای بیمارستانی در سایت آق قلا با اصول بهداشتی دفن می شود.

پسماندهای بیمارستانی در سایت آق قلا با اصول بهداشتی دفن می شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، محسن سمیعی صبح چهارشنبه در خصوص مدیریت پسماند پزشکی و عفونی غرب گلستان اظهارکرد: پسماندهای پزشکی و عفونی غرب استان در سایت آق قلا توسط سازمان مدیریت پسماند استان گلستان به طور کامل مدیریت می شود.

وی از آمادگی کامل این سازمان جهت مدیریت بهینه اصولی پسماندهای پزشکی و عفونی غرب استان خبرداد و گفت: یکپارچه سازی پسماندهای پزشکی در امر جمع آوری انتقال و حمل مکانیزه با خودروی استاندارد و دفع اصولی این پسماندها با سیستم بی خطر سازی اتوکلاو مرکزی و دفن کامل و اصولی و بهداشتی در سایت غربی استان (سایت آق قلا) به صورت روزانه انجام می شود.

سمیعی افزود: این سازمان آمادگی دارد در شرایط کنونی که خطر انتقال و شیوع کووید ۱۹ در جامعه وجود دارد؛ پسماندهای عادی و ویژه همه بیمارستان ها و مراکز درمانی منتخب دانشگاه علوم پزشکی استان که جهت پذیرش و درمان مبتلایان به این ویروس است را به صورت جداگانه و کاملاً ایزوله دریافت و با مکانیسم به صورت جداگانه و بی خطر به سایت مجوز دار آق قلا حمل و پس از بی خطر سازی، آهک پاشی و با پوشش مناسب خاک دفن اصولی کند.

وی گفت: سازمان مدیریت پسماند استان گلستان این اطمینان را به همه شهروندان می دهد که این پسماندها در مراکز تولید؛ به صورت جداگانه از پسماندهای عادی جمع آوری، حمل و دفن اصولی می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار