معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان از کاهش مراجعه بیماران به بیمارستان‌های شهرستان گرگان خبر داد.

کاهش مراجعه بیماران به بیمارستان‌ها در گرگان/ افزایش مراجعه بیماران به بیمارستان‌های شرق گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، عبدالرضا چراغعلی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: خوشبختانه امروزه شاهد کاهش ورود بیماران به بیمارستان‌های شهرستان گرگان هستیم.


* مراجعه مردم به بیمارستان‌های شرق گلستان نگران‌کننده است
وی با تاکید بر اینکه مردم در خانه بمانند، تصریح کرد: متاسفانه روند مراجعه مردم به بیمارستان‌های شرق استان گلستان نگران‌کننده است و اکنون شاهد گسترش ورود بیماران در شهرستان‌های گنبدکاووس و علی‌آبادکتول هستیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان از کادر پزشکی و درمانی تشکر و ابراز کرد: امروز به عنوان روز ملی شهدا نامگذاری شده است باید گرامی بداریم ۴ هزار شهید استان گلستان و همچنین شهدایی که امروزه با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند و در این راه به شهادت رسیدند.

چراغعلی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اعلام تعطیلی مغازه‌ها شاهد آن هستیم که کسبه و بازاریان مغازه‌های خود را تعطیل کردند تا این ویروس کووید ۱۹ هرچه سریع‌تر از استان و کشور ایران رخت ببندد.

وی مردم از هرگونه تجمع خودداری کنند، اظهار کرد: مردم از رفتن به سفر و تفرجگاه‌ها خودداری کنند و سعی کنند در خانه بمانند تا از شیوع بیشتر این ویروس جلوگیری شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار