چراغعلی گفت: امروز آخرین روز مصوبه برای کاهش میزان ساعت فعالیت کسبه است و در خصوص این روند مسئولان کشور تصمیم گیری خواهند کرد.

تصمیم گیری در خصوص ادامه محدودیت ساعت کاری کسبه گلستان/ امکان برگزاری چهارشنبه سوری وجود ندارد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان، «عبدالرضا چراغعلی» امروز (پنجشنبه 22 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران به مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا به منظور کاهش میزان ساعت فعالیت کسبه اشاره کرد و گفت: از کسبه و بازاریانی که به منظور حفظ سلامت مردم از مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا همکاری کردند تشکر می کنیم.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان ادامه داد: امروز آخرین روز مصوبه برای کاهش میزان ساعت فعالیت کسبه است و از فردا شرایط جدی خواهیم داشت و در خصوص این روند مسئولان کشور تصمیم گیری خواهند کرد.

 

چراغعلی با بیان اینکه سیر صعودی  روند مراجعه به بیمارستان های استان کاهش یافته ولی همچنان شاهد حضور تعداد زیادی از بیماران در مراکز درمانی هستیم، خاطرنشان کرد: نگران شرق استان در گنبدکاووس، علی آباد و آزادشهر هستیم در این منطقه مراجعات زیادی به مراکز درمانی وحود دارد و  امیدواریم  با تمهیدات اندیشیده شده سیر صعودی مراجعه به بیمارستان ها کاهش یابد.

 

وی با بیان اینکه از مردم انتظار داریم که همچنان گذشته  در منزل ماندند تا از بحران عبور کنیم، ابراز داشت: پیش بینی می شود تا هفته آینده میزان مراجعه به مراکز درمانی ادامه داشته باشد و امید داریم از هفته آینده میزان مراجعات بیماران کاهش یابد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای بحران بزرگ‌تر از شرایط فعلی در استان اندیشیده شده است و مردم باید نگران سلامت خود باشند تا بحث مراجعات کاهش یابد.

 

چراغعلی افزود: مصوبه داشتیم که مسافران غیربومی تنها اجازه عبور از استان گلستان دارند و نیروهای معتمد محلی نیز همکاری خوبی در این زمینه داشتند.

 

وی گفت: با شعار «گلستانی مهمان نواز هستیم ولی پذیرایی مهمان نوروزی نیستیم» از پذیرش مسافران معذور خواهیم بود و امیدواریم رسانه ها نیز همکاری کنند تا این روند ادامه داشته باشد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان تأکید کرد: اگر در جایی جمعیتی و خودروهای اسکان داده شده از مردم درخواست داریم که به فرمانداران شهرستان اطلاع دهند و تمهیدات بهداشتی در این خصوص انجام خواهد شد.

 

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در چهارشنبه پایان سال امکان برگزاری هیچ مراسمی وجود ندارد و درخواست داریم که اقشار مختلف جامعه به ویژه جوانان به این مهم تمکین کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار