به همت جهاددانشگاهی گلستان، ۲۰۰۰۰ لیتر آب ژاول رایگان در سطح استان توزیع شد.

توزیع ۲۰۰۰۰ لیتر آب ژاول رایگان در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ رئیس جهاددانشگاهی گلستان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح استان و نیاز و ضرورت ضدعفونی کردن سطح شهرها و روستاها، این واحد طی تماس و مذاکرات تلفنی با مدیرعامل نیروگاه برق نکا و همکاری بسیار خوب این واحد، موفق شد تا در سه محموله ۲۰ هزار لیتر آب ژاول رایگان را تهیه کند.

رضا ثقفی بیان کرد: محموله اول به مقدار ۸۰۰۰ لیتر، به‌صورت رایگان بین شهرداری گرگان، هلال‌احمر بندرگز، مردم حاشیه‌نشین شهر گرگان و تعدادی از دهیاری‌های شهرستان گرگان توزیع شد.

وی افزود: محموله دوم نیز به مقدار ۶۰۰۰ لیتر با همکاری مرکز جهاددانشگاهی گنبدکاووس به‌صورت رایگان در اختیار شهرداری، هلال‌احمر، مرکز بهداشت، ورزش و جوانان و دو سازمان مردم‌نهاد در این شهرستان و شهرداری صادق‌آباد قرار گرفت.

وی بیان کرد: محموله دیگر هم به مقدار ۶۰۰۰ لیتر به‌صورت رایگان بین شهرداری علی آبادکتول، شهرداری گرگان، دهیاری شاهکوه، دهیاری شفیع‌آباد خان‌ببین و مرکز درمانی آق‌قلا و بندرترکمن توزیع شد.

رئیس جهاددانشگاهی گلستان در ادامه گفت: طی نامه‌ای به استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان، در راستای عمل به وظیفه انسانی و مسئولیت اجتماعی آمادگی مجموعه خود را جهت همکاری در مبارزه با شیوع کرونا در سطح استان اعلام کردیم.

ثقفی تصریح کرد: در این راستا اقدام به معرفی داوطلبین کمک به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان از بین دانش‌آموختگان دوره‌های پزشکی این واحد شامل کمک پرستاری، کمک‌های اولیه و فوریت‌های پزشکی، امدادگر اورژانس و دانشجویان رشته مددکاری کردیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: هفته گذشته قرارداد تولید ۵۰۰۰ دست لباس گان بیمارستانی بین جهاددانشگاهی گلستان و اتاق بازرگانی گرگان به امضاء رسید.

رئیس جهاددانشگاهی گلستان با اشاره به اینکه این لباس‌ها در عرض دو هفته تولید خواهند شد، گفت: این اقدام با استفاده از پتانسیل طرح ملی توسعه مشاغل خانگی و طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار انجام گرفته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار