استاندار گلستان از شروع کنترل مبادی ورودی و خروجی استان گلستان خبر داد و گفت: به هیچ عنوان پذیرای مسافران در گلستان نخواهیم بود.

شروع کنترل ورودی و خروجی جاده‌های گلستان/ تذکر «حق‌شناس» برای فعالیت واحدهای صنفی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از فارس از گرگان، هادی حق شناس صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: 2 هزار تخت درمانی تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی و یک هزار تخت دیگر در سایر بخش‌های درمانی در حال فعالیت است.

وی ادامه داد: اگر از مجموع 2 میلیون نفر جمعیت مردم استان گلستان خدای ناکرده 5 هزار نفر مبتلا شوند دیگر تخت بیمارستانی برای بستری بیماران نداریم.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر یک هزار نفر در بیمارستان‌های استان بستری هستند و برای کاهش بستری بیماران رعایت نکات بهداشتی بسیار مهم است.

حق‌شناس با اشاره به اینکه هیچ شیوه درمانی برای بیماری کرونا وجود ندارد، متذکر شد: محدودیت بازارها باعث شرایط بهتری برای پیشگیری شد اما از روز گذشته که بازارها به شرایط عادی برگشت متاسفانه مردم باز هم به مبحث در خانه ماندن بی‌تفاوت شدند.

وی گفت: امروز جلسه ستاد مبارزه با کرونا را داریم و به اصناف تذکر می‌دهم ساعت فعالیت 9 صبح تا ساعت 20 را رعایت کنند در غیر این‌صورت باز هم با تصمیم حاکمیتی محدودیت برای اصناف قرار خواهیم داد.

استاندار گلستان تصریح کرد: از صبح امروز مبادی ورودی و خروجی استان گلستان با جدیت کنترل خواهد شد و قرنطینه در استان گلستان نداریم.

حق‌شناس بیان کرد: قرنطینه یعنی ممنوعیت خروج افراد از منزل که این اصل در حال حاضر امکان‌پذیر نیست.

وی گفت: در یک هفته گذشته روند خوبی در خصوص پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید 19 داشتیم و اگر مردم رعایت کنند استان گلستان با سرعت بیشتری این بیماری را پشت سر خواهد گذاشت اما اگر مردم شرایط روز گذشته را که حضور انبوه در خیابان داشتند را داشته باشند زحمت یک هفته گذشته از بین خواهد رفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار