رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان گفت: امروز ۹ نفر به آمار مبتلایان در استان افزوده شده و در این مدت تاکنون بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ بیمار مشکوک در گلستان بستری شده‌اند.

افزایش آمار مبتلایان به کرونا در گلستان؛ بستری بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ بیمار مشکوک در استان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، عبدالرضا فاضل در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کرونا در استان اظهارداشت: از ابتدای اسفند تاکنون 3هزار و 590نفر بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شدند.

وی با اشاره به اینکه تنها با همراهی مردم زنجیره شیوع قطع می‌شود، افزود: 9 نفرِ دیگر به مبتلایان کرونا در استان گلستان از دیروز تا امروز افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان افزود: از این تعداد، 2 هزار و 712 نفر بهبود یافتند و مرخص شدند و در حال حاضر 786 نفر در 25 مرکز درمانی استان بستری هستند. تا امروز متاسفانه 92 نفر مبتلای قطعی به کووید19 نیز جان خود را از دست دادند.

فاضل اظهار کرد: تا امروز نتیجه آزمایش 945 بیمار مشکوک به کرونا در گلستان اعلام شده که از این تعداد، 360 مورد مثبت و 585 مورد منفی بوده است.

وی از مردم خواست در ایام تعطیلات نوروزی در منزل بمانند و الزامات قرنطینه خانگی را رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: اگر مردم توصیه‌های بهداشتی را رعایت نکنند تا ماه‌ها درگیر این بیماری خواهیم بود اما با همراهی مردم می‌توانیم زنجیره شیوع این بیماری را قطع کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار