استاندار گلستان گفت: بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان برای ساخت یا تجهیز واحدهای درمانی گلستان در سال ۹۹ تخصیص یافته است.

تلاش برای عملیاتی کردن پروژه های بزرگ در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، هادی حق شناس صبح جمعه در پیام نوروزی اظهارکرد: سال ۹۸ با اتفاقات فراوانی همراه بود، ابتدای آن با سیل برای مردم استان بود و در انتها با ویروس کرونا همراه شد.

وی افزود: به همه خانواده هایی که در جریان شیوع ویروس کرونا عزیزان خود را از دست دادند تسلیت می گویم و باید به دو نکته در خصوص این ویروس اشاره کنم نخست آنکه در خلال زندگی صنعتی خانه نشینی اجباری به واسطه ویروس کرونا باعث دور هم جمع شدن خانواده ها شد تا در ایام نوروز بیش از پیش قدر یکدیگر را بدانیم.

استاندار گلستان ادامه داد: همیشه این پرسش مطرح بوده که علم بهتر است یا ثروت و با شیوع ویروس کرونا بار دیگر ثابت شد که تمام ثروتمندان و صاحبان قدرت، چشم به دست دانشمندان و دانشگاه ها دوخته اند تا شاید با کشف واکسن یا داروی آن، گره از کار خلق بگشایند.

حق شناس یکی از نکات ارزشمند سال ۹۸ را جبران خسارات سیل در بخش های مختلف کشاورزی، مسکونی و زیرساختی دانست و افزود: بخش عمده ای از اقدامات مرتبط با سیل انجام شده و از تمام مدیران و دست اندرکاران به دلیل همراهی در مسیر بازسازی سیل تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه تعدادی از مدیران خدمتگزار در زمینه سیل امروز در بین ما نیستند، گفت: ۱۰۰ درصد واحدهای مسکونی قابل بازسازی عقد قرارداد شده اند، ۹۶ درصد آن در مرحله پی کنی، ۸۰ درصد در مرحله سقف قرار دارند، تا کنون ۵۰ درصد واحد ها با صاحبان شان تحویل داده شده و مابقی طی بهار ۹۹ تحویل داده خواهد شد.

استاندار گلستان با بیان اینکه سال ۹۸ با تمام فراز و فرودها پایان یافته و به سال ۹۹ امیدوار هستیم، خاطر نشان کرد: در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا توجه ویژه ای به کادر درمانی استان داریم و از آنها حمایت خواهیم کرد و در عین حال قدردان زحمات تک تک پزشکان، پرستاران و کادر درمانی استان هستم.

حق شناس یادآور شد: از کادر درمانی استان که علی رغم مطالبات کاری با جدیت به ارایه خدمت می پردازند تقدیر می کنم و امیدوارم در سال جاری بتوانیم بخشی از زحمات آنها را جبران نماییم.

وی گفت: تلاش ما افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری، افزایش جذب سرمایه گذاری و عملیاتی ساختن پروژه های بزرگ استان همچون منطقه آزاد اینچه برون، ساخت سدهای استان و تکمیل سد نرماب، احداث راه آهن اینچه برون به گنبدکاووس و ساخت بیمارستان های گمیشان, رامیان و مراوه تپه در سال جاری است.

استاندار گلستان توجه به پروژه های درمانی را یکی از اولویت های اساسی استان دانست و گفت: بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان برای ساخت یا تجهیز واحدهای درمانی استان در سال ۹۹ تخصیص یافته است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار