رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان از تحقق بیش از دو هزار میلیارد تومان از اعتبار اجرای ۶۹ مصوبه سفر دوم رئیس جمهور به گلستان خبر داد.

۲ هزار میلیارد تومان از اعتبار مصوبات سفر رئیس جمهوری به گلستان محقق شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ قدرت الله عابدی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: در سفر اول رئیس جمهور به گلستان که در آذرماه ۱۳۹۳ انجام شد، اجرای ۱۲۱ پروژه با اعتبار ۶۳۱ میلیارد تومان مصوب شد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۹۷۹ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه ها اختصاص یافته است، توضیح داد: به دلیل افزایش قیمت اجرای پروژه و همچنین تغییر در برآورد و حجم اجرای پروژه، میزان تحقق اعتبارات سفر اول حدود ۱۵۵ درصد است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان افزود: میزان پیشرفت فیزیکی و مالی این ۱۲۱ پروژه که عمدتا احداثی و توسعه ای هستند حدود ۶۰ درصد است.

وی با یاداوری اینکه در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان در دی‌ماه ۱۳۹۷ اجرای ۶۹ طرح و پروژه مصوب شد، ادامه داد: تاکنون حدود دو هزار و ۸۲ میلیارد تومان از اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه ها محقق شده است.

عابدی خاطرنشان کرد: توسعه اقتصادی استان مستلزم ایجاد توسعه در بخش‌های کشاورزی، گردشگری و صنعت است و در سفر اول و دوم توجه اساسی دولت به اجرای پروژه های بخش آب و انرژی انجام شده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار