مدیریت نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان در رابطه با برگزار نشدن نماز جمعه در تاریخ هشت فروردین اطلاعیه‌ای صادر کرد.

صدور اطلاعیه نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان در رابطه با برگزار نشدن نماز جمعه
به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران، مدیریت نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان گلستان در رابطه با برگزاری نماز جمعه در تاریخ هشت فروردین اطلاعیه‌ای صادر کرد.
 
متن اطلاعیه به شرح ذیل است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
به اطلاع مردم مؤمن و انقلابی استان گلستان به ویژه نمازگزاران عزیز جمعه می‌رساند، با توجه به ضرورت پیشگیری‌های لازم از شیوع ویروس کرونا و اهمیت هماهنگی و انسجام ملی و دستگاهی در مقابله با این بیماری، برابر نامه مورخه چهارشنبه ۶ فروردین سال ۹۹ که از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، استانداری گلستان و ستاد مبارزه با بیماری کرونا به شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان واصل شده است، با هماهنگی نماینده محترم، ولی فقیه در استان گلستان، نماز جمعه این هفته مورخ هشت فروردین ۹۹ در سراسر استان گلستان برگزار نخواهد شد.
 
فرصت را مغتنم شمرده و از تمام گروه‌های جهادی سلامت محور که مجاهدانه در جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در این جهاد مقدس تلاش میکنند صمیمانه تقدیر و تشکر خود و ائمه جمعه استان گلستان را اعلام می‌دارم.

به برکت حلول ماه معظم شعبان، متضرعانه از پروردگار متعال می‌خواهیم که در سال جدید، نعمت‌ها و برکات بی پایان خود را از سر لطف بر ملت شریف ایران و مردم ولایت مدار استان گلستان نازل فرماید و چشم همه ما را به جمال مؤمنان در نماز‌های جمعه و جماعت و هیئات و دعا‌ها و مناسک جمعی روشن نماید.
 
والسلام علی عباد الله الصالحین

مدیریت نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گلستان

 

ارسال نظر

آخرین اخبار