با صدور بیانیه ای صورت گرفت ؛

درپی اعلام موجودیت "جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی" در کشور شاخه این جبهه مردمی در استان گلستان نیز اعلام موجودیت کرد.

اعلام موجودیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان + اسامی و تصاویر

به گزارش گلستان24، جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان پس از اعلام موجودیت این تشکل در سطح کشوری با صدور بیانیه ای اعلام موجودیت خود را اعلام کرد.

جبهه مردمی انقلاب استان گلستان

متن کامل بیانیه اعلام موجودیت این جبهه به شرح ذیل است:

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم» (سوره محمد«ص» آیه 7)

مردم شریف استان گلستان با عرض سلام و تحیات الهی به استحضار می رساند جمعی از دلسوزان انقلاب اسلامی که با توکل بر خدای متعال و با امید به نصرت الهی و با اذعان به قدرت و توانمندی های کشور و ظرفیت بی بدیل نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران و با علم به فرصت های فراوان منطقه ای و بین المللی ، با مشارکت تمامی نیرو های دلسوز انقلاب ، صاحبان اندیشه و اراده از اقشار مختلف مردم در پهنه جغرافیایی ایران اسلامی ، حرکتی مقدس تحت عنوان " جبهه مردمی نیرو های انقلاب اسلامی" را پایه گذاری نموده اند .

و برای تحقق کامل منویات حضرت امام (ره) و مقام عظمای ولایت و مرجعیت مدظله العالی در ایجاد یک نظام مردم سالار دینی و بازگشت به اصول و ارزشهای اسلام و انقلاب و برای عبور از تنگناهای اقتصادی و نجات کشور از مشکلات و معضلاتی که آن را از حرکت در مسیر پیشرفت و اعتلا باز داشته ، پیش قدم گشته اند .

اینجانبان امضاء کنندگان ذیل ضمن استقبال و ابراز مسرت از این حرکت انقلابی و بایسته ، آمادگی خود را برای همکاری و همراهی اعلام می نماییم.

امید که با توکل برخدای منان و در سایه فداکاری و اخلاص و هموار کردن مسیر همبستگی آحاد امت خداجوی و ولایت مدار استان گلستان شادی بخش ارواح طیبه شهداء و تحقق بخش منویات موسس عظیم الشان انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری باشیم.

1. حجه الاسلام والمسلمین محمود ترابی

2. حجه الاسلام والمسلمین سیدعلی طاهری

3. فتح الله نوری

4. سیدحسن سیدی

5. غلامرضا منتظری

6. حمیدرضا بهمن نژاد

7. حیدرعلی احمدی

انتهای پیام/ گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار