سخنگوی شورای شهر گرگان:

گرگان- سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در ۶ ماهه اول امسال تنها ۳۰ درصد معادل ۷۳ میلیارد تومان از بودجه شهرداری گرگان محقق شده است.

تنها ۳۰ درصد بودجه شهرداری گرگان محقق شده است

به گزارش گلستان24، حسین ربیعی صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: بودجه امسال شهرداری گرگان ۳۰۰ میلیارد تومان بود که ۱۳۰ میلیارد جاری و ۱۷۰ میلیارد تومان هم اعتبارات عمرانی است که در ۶ ماهه اول تنها ۳۰ درصد معادل ۷۳ میلیارد تومان محقق شده است.

وی افزود: بخش قابل توجهی از این ۷۳ میلیارد تومان هم از قِبل ارزش افزوده، کمک عوارضی نفت و فروش املاک است.

ربیعی گفت: پروژه روگذر شهدای گمنام در ۶۰ متری خلیج فارس (افسران) در مراحل پایانی است و تا چند هفته دیگر افتتاح می شود.

وی هزینه ساخت این پروژه را ۳۲ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: با هزینه های جانبی مانند بازگشایی ها و تعریض پل و اصلاح هندسی میدان بسیج این پروژه ۵۰ میلیارد تومان هزینه در بردارد.

ربیعی بیان کرد: برای تله کابین ناهارخوران مجوز سازمان جنگل ها اخذ شده و اگر در شورای عالی معماری تصویب شود می توان برای سرمایه گذاری اقدام کرد.

وی مشکل هتل ناهارخوران را در تعداد طبقات دانست و گفت: این ساختمان  به دلیل کاهش ارتفاع دیگر جذابیتی برای سرمایه گذاران ندارد تا در این زمینه ورود کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر گرگان همچنین از برگزاری جشنواره پاییز هزاررنگ در ۳۰ آبان و یکم آذر خبرداد و گفت: سعی خواهد شد که مهمانان بومی ورزشی مانند سردار آزمون و فرهاد قائمی در این جشن شرکت کنند.

ربیعی مشکلات فرهنگسرای گرگان را مشکلات حقوقی اعلام کرد و گفت: باید هرچه سریع تر نشستی با پیمانکار پروژه برگزار تا این پروژه بلاتکلیفی رها شود.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار