فرماندار گالیکش از فعال بودن 56 کارگاه تولید ماسک در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 56 کارگاه تولید ماسک در گالیکش/ تولید روزانه بیش از 5 هزار ماسک در گالیکش

به گزارش گلستان ۲۴؛ علی‌اصغر میرزایی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: برای مقابله با ویروس کووید 19 تعداد 56 کارگاه تولید ماسک در گلیکش فعال است.

وی از تولید بیش از 5 هزار ماسک به صورت روزانه در این شهر خبر داد و تصریح کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کووید 19 روزانه بیش از 5 هزار ماسک در 56 کارگاه تولید و به مراکز توزیع ارسال می‌شود.

*کمک 150 میلیون تومان خیران گالیکشی برای پیشگیری از شیوع ویروس کووید 19

فرماندار گالیکش با تاکید بر اینکه مردم همچنان در منازل خود بمانند، ابراز کرد: مردم با شست‌وشوی مرتب دستان و رعایت نکات بهداشتی به جنگ با ویروس کرونا بروند تا هرچه سریع‌تر از شر این ویروس خلاص شویم.

میرزایی از خیران شهرستان گالیکش که در زمینه پیشگیری از شیوع کرونا فعالیت کردند تقدیر و خاطرنشان کرد: خوشبختانه خیران شهرستان گالیکش همگام با مردم برای ریشه‌کن کردن این ویروس تلاش می‌کنند و تاکنون خیران این شهرستان مبلغ 150 میلیون تومان در زمینه پیشگیری از ویروس کووید19 به این شهرستان کمک کردند.

وی اظهار کرد: شهروندان گالیکشی با ماندن در منزل این ویروس را شکست خواهند داد و سعی کنند فقط در مواقع ضرور از منزل خارج شوند و در روز طبیعت نیز در منزل بمانند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار