مدیرعامل آب و فاضلاب استان گلستان گفت: متاسفانه با شیوع ویروس کووید19 در استان گلستان مصرف آب در استان گلستان افزایش یافت.

مصرف آب با شیوع کرونا در گلستان افزایش یافت/ طرح خوداظهاری در گلستان اجرایی می‌شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ بهزاد هرمزی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در پی شیوع ویروس کرونا در استان گلستان میزان مصرف آب شرب در استان بسیار بالا رفته است شهروندان گلستانی تا جایی که می‌توانند در مصرف آب صرفه‌جویی کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان گلستانی مصرف بهینه آب را سرلوحه خود قرار دهند، تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون مشکلی در زمینه آبرسانی در سطح استان نداشتیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان گلستان از اجرای طرح خوداظهاری در استان گلستان خبر داد و ابراز کرد: در طرح خوداظهاری از مشترکان آب و مدیران آپارتمان‌ها در استان گلستان درخواست می‌کنیم که شناسه قبض خود که بر روی قبوض آب ذکر شده را به سرشماره «۱۰۰۰۱۰۰۰۰۳۰۳۰» ارسال کنند.

هرمزی خاطرنشان کرد: مشترکان آب می‌توانند ابتدا شماره شناسه سپس علامت ستاره و بعد از آن اعداد روی کنترل آب را به این شماره پیامک کنند.

وی اظهار کرد: در صورتی که مشترکان آب نتوانند در این طرح شرکت کنند قبض آب به صورت علی‌الحساب برای آنها صادر خواهد شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان گلستان اظهار کرد: افرادی که نتوانستند در طرح خوداظهاری شرکت کنند در صورت اعتراض می‌توانند به سازمان آب و فاضلاب استان مراجعه کنند تا به اعتراض آنها رسیدگی شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار