حمیدی گفت: مسدودسازی تفرجگاه ها و بوستان های شهرستان گرگان تا ۲۰ فروردین ماه جاری ادامه دارد.

​تفرجگاه های شهرستان گرگان تا ۲۰ فروردین مسدود است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «محمد حمیدی» در گفتگو با خبرنگاران، ضمن قدردانی از همراهی مردم گرگان برای مقابله با کرونا در روز طبیعت اظهار کرد: امسال طبیعت نفس تازه ای کشید و گلستانی ها از جمله مردم گرگان نیز به مصوبات ستاد مقابله با کرونا عمل کردند و در خانه ماندند.

 

فرماندار گرگان از زحمات نیروهای انتظامی، بسیج و دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها قدردانی کرد و افزود: امروز تمامی تفرجگاه ها و بوستان های شهرستان گرگان در نقاط شهری و روستایی مسدود شده بود و مقرر شد مسدودسازی تفرجگاه ها تا 20 فروردین ماه جاری ادامه پیدا کند.

 

وی از مردم درخواست کرد تا 20 فروردین ماه به قرنطینه خانگی ادامه دهند و از حضور در تفرجگاه ها پرهیز کنند.

 

حمیدی با بیان اینکه تمامی پارک های محله ای و پارک شهر گرگان برای پیشگیری از شیوع کرونا تعطیل شده است، ابراز داشت: خوشبختانه آمار مبتلایان به کرونا در بیمارستان های استان گلستان کاهش یافته است.

 

فرماندار گرگان بیان کرد: خوشبختانه اصناف و بازاریان نیز برای پیشگیری از شیوع کرونا همراهی خوبی داشتند و همین مسئله به کاهش تردد در سطح شهر کمک کرده است.

 

وی با بیان اینکه نظارت و بازرسی از سطح شهر همچنان ادامه دارد، گفت: برای حفظ سلامت مردم با متخلفان برخورد می شود و صنوف متخلف پلمپ می شوند.

 

حمیدی بر ضرورت تحقق «جهش تولید» تأکید کرد و متذکر شد: با توجه به ظرفیتی که در شهرستان گرگان در حوزه سرمایه گذاری و اقتصادی وجود دارد از همان ابتدای سال جدید برنامه ریزی ها را برای تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری آغاز کردیم.

 

فرماندار گرگان اضافه کرد: اولویت اصلی ما در سال جهش تولید سرمایه گذارانی هستند که معطل ماندند و به هر دلیلی کار آنها گره خورده است.

 

وی افزود: با وجود همه فشارهای اقتصادی و مشکلات موجود تلاش خواهیم کرد مسیر اقتصاد مقاومتی در سال جاری نیز ادامه یابد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار