شرکت استاندار گلستان در جلسه ویدئو کنفرانسی با رییس جمهوری، غربالگری ۹۹ درصد جمعیت آق‌قلا در طرح مقابله با کرونا و توزیع ۵ هزار و ۴۰۰ ماسک اهدایی اتاق بازرگانی ایران در ۱۲ بیمارستان استان از جمله آخرین اخبار مرتبط با کرونا در گلستان است.

آخرین اخبار کرونا در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، مدیر شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس گفت که نیکوکاران، صاحبان اصناف و واحدهای تولیدی این شهرستان از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از  ۵۰ میلیارد ریال اقلام و تجهیزات پزشکی به مراکز درمانی این شهرستان اهدا کردند.

فرهاد بدیعی اظهار داشت: اهدای ۲۱ دستگاه تنفس مصنوعی، ۳۳ دستگاه مانیتورینگ، ۳۰ تخت آی سی یو، ۸ تخت شیمی درمانی، مخزن ۱۱ تنی مایع اکسیژن و ۲ دستگاه‌ کمک تنفسی بخشی از این کمک ها بود.

وی افزود: بخشی از اقلام بهداشتی و تجهیزات درمانی اهدایی خیرین در اختیار سه بیمارستان‌ شهدای ۱۲ دی، شهید مطهری و خاتم الانبیا گنبدکاووس و همچنین تعدادی از مراکز بهداشی - درمانی مناطق شهری و روستایی و خانه‌های بهداشت روستایی این شهرستان مرزی قرار گرفت.

**

هادی حق شناس استاندار گلستان در گفتگوی دکتر روحانی رییس جمهوری با استانداران از طریق ویدئو کنفرانس در جلسه ستاد مقابله با کرونا پیرامون روند اجرای طرح ملی کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا و آخرین وضعیت شیوع این بیماری شرکت کرد.

**

فرماندار مینودشت در دیدار با بخشداران مرکزی و کوهساران این شهرستان از نقش آنها در مقابله با بیماری کرونا ویروس تقدیر کرد و با اشاره به ضدعفونی و گندزدایی کردن معابر روستاها گفت: کاهش ترددها در مقابله با بیماری کرونا تاثیر خوبی داشته که باید این روند همچنان ادامه پیدا کند.

**

فرماندار آق قلا از غربالگری ۹۹ درصد جمعیت این شهرستان در طرح پیشگیری و مقابله با کرونا خبر داد و گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون، ۱۴۲ هزار نفر از جمعیت آق قلا غربالگری شدند.

امیرشیر توماج اظهار داشت: کار غربالگری در روستاهای بخش مرکزی و وشمگیر به اتمام رسیده و درصد کمی از مراکز شهری در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا باقیمانده است.

**

عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان گفت که برای مشارکت در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ۵ هزار و ۴۰۰ ماسک ویژه کادر درمانی اهدایی اتاق بازرگانی ایران در ۱۲ بیمارستان استان گلستان توزیع شد.

هوشنگ آخوندی اظهار داشت: تاکنون افزون بر ۱۲۵ میلیارد ریال کمک نقدی از سوی فعالان اقتصادی استان جمع آوری و زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی گلستان، تجهیزات پزشکی و بهداشتی مورد نیاز و اولویت دار برای مقابله با ویروس کرونا در اختیار بیمارستان های استان قرار داده است. 

 

ارسال نظر

  • شهروند
    0

    23 فروردین شهرستان ها و 30 فروردین تهران؟؟؟؟؟ کرونا مکان و زمان تعیین می کند؟؟؟؟؟ آقایان مسئول تا هفته اول اردیبهشت همه جا را تعطیل کنید..... به خدا ضرر نمی کنیم.... میشه کرونا در گیلان نباشه و در تهران باشه؟؟؟ در گلستان نباشه و در مشهد باشه؟؟؟؟ اصرار دولت برای اینکه 23 فروردین ، مغازه ها باز بشن چیه؟ مردم به هر بهانه ای برای خرید وارد پاساژها میشن.....

آخرین اخبار