شهردار گرگان گفت: ۳۰۰ هزار ماسک اهدایی شهرداری گوانگ‌ژو برای مقابله با بیماری کرونا از گمرک فرودگاه امام ترخیص شده است و به زودی تحویل نمایندگان شهرداری گرگان می‌شود.

اقلام بهداشتی اهدایی چینی‌ها به شهرداری گرگان وارد کشور شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ عبدالرضا دادبود در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهارداشت: این اقلام بهداشتی در راستای تفاهم نامه خواهر خواندگی بین شهرداری‌های گرگان و گوانگ‌ژو و برای مقابله با بیماری کرونا، ارسال شده است.

وی گفت: این محموله شامل 300 هزار ماسک و 200 دستگاه تب سنج است که وارد کشور شده و از گمرک فرودگاه امام نیز ترخیص شده است.

شهردار گرگان افزود: این اقلام بهداشتی پس از نظارت وزارت بهداشت تحویل نمایندگان شهرداری گرگان خواهد شد.

وی در ادامه به گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن پرتردد شهر گرگان اشاره کرد و گفت: تا کنون 5 مرحله گندزدایی شهر با همکاری شهرداری، سپاه، بسیج و ارتش انجام شده و امشب ششمین مرحله گندزدایی در سطحی گسترده انجام می‌شود.

دادبود بیان داشت: علاوه براین در طول روز نیز با استفاده از تعدادی از خودروهای سبک آتشنشانی و کوله‌ها اقدام به گندزدایی مناطق پرتردد از جمله جلوی بیمارستان‌ها، نانوایی‌ها و غیره می‌کنیم.

وی افزود: ضدعفونی روزانه پارک‌ها، تجهیزات بازی و ورزشی و مبلمان شهری و همچنین گندزدایی ناوگان حمل و نقل عمومی درون شهری شامل اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها به صورت مستمر در حال انجام است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار